دانلود فایل گزارش مطبوعاتی با فرمت word

دانلود فایل گزارش مطبوعاتی با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل گزارش مطبوعاتی با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل گزارش مطبوعاتی با فرمت word در ۱۱۶ صفحه قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن:

روانشناسان می‌گویند: نوشته هر شخصی بازتاب اندیشه‌ها و تمایلات درونی و برونی و پرتوی از شخصیت اوست. اگر اهل مطالعه به ویژه اهل تحقیق و تفحص در تاریخ باشید. به کَرّات نسبت به شخصیتهای اساطیری کشور خود و یا ملل جهان قضاوت کرده‌اید، این قضاوتها چیزی نیست جز درکی که از لابه‌لای نوشته‌ها و گزارش‌هایی که محققین و تاریخ‌ نویسان برای ما تهیه کرده و به امانت باقی گذاشته‌اند.

قدمت گزارش دادن شاید به تشکیل اولین هسته‌های اجتماعی (خانواده) برگردد، چون انسانهای اولیه برای انجام امور روزمره خود مجبور بودند به صورت شفاهی نیازها و امکانات خود را به گوش دیگران برسانند. (امروزه به آن گزارش شفاهی گفته می‌شود).

از زمانی که «خط» پدید آمد و زندگی اجتماعی شکل گرفت و پیشبرد اهداف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی احتیاج به تحقیق و بررسی پیدا کرد، لزوم تداوم و پیگیری مسائلی از این دست، اهمیّت گزارش‌نویسی را مشخص‌تر کرد و ارتباط کتبی را ناگزیر ساخت، تا هم مردم از کند و کاوهای انجام شده باخبر باشند و هم مبنایی باشد برای این که آیندگان کار را ادامه دهند.

واژه گزارش به چه معنی است؟

گزارش به معنی به جای آوردن، انجام دادن، اظهارنظر کردن، در میان نهادن و شرح و تفسیر کردن است. گزارش اسم مصدر است و از اضافه کردن پسوند اسم مصدر سازِ «ش» به بن مضارع «گزار» (از مصدر گزاردن) ساخته شده است.

فهرست و عناوین گزارش مطبوعاتی:

گزارش چیست؟

واژه گزارش به چه معنی است؟

معنی اصطلاحی واژه گزارش

مقایسه خبر و گزارش

شباهت های خبر و گزارش

گزارش‌ نویسی

فایده گزار ش‌نویسی

گزارشگر کیست؟

مراحل عملى تهیه گزارش مطبوعاتی

تعیین یا انتخاب سوژه

مطالعه مقدماتى درباره سوژه

گفت‏گو با مردم

نظرخواهى از کارشناسان

گفت‏ و گو با مسؤولان

مشاهدات و تجربه‏ هاى گزارشگر

شکل و محتوا در گزارش

مراحل چهارگانه گزارش‌ نویسی

ساختار گزارش

لیدنویسى در گزارش

مقدمه نویسى

نتیجه گیرى در گزارش

عنصر زمان در گزارش

نقش گفت‏گو و نقل ‏قول در گزارش

نحوه استفاده از آمار در گزارش

سبک‏هاى گزارش‏ نویسى

توصیف و تصویرپردازى

انواع گزارش مطبوعاتی

و…

مطالعه بیشتر