دانلود پاورپوینت جامع تیپ شخصیتی در مذاکره

دانلود پاورپوینت جامع تیپ شخصیتی در مذاکره
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت جامع تیپ شخصیتی در مذاکره

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت جامع تیپ شخصیتی در مذاکره با موضوع: تیپ شخصیتی در مذاکره ویرایش سال ۱۴۰۰ در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن:

تیپ های شخصیتی درونگرا و برونگرا

تیپ شخصیتی برونگرا:

-“دیگری محور” هستند، یعنی آنها معاشرتی بوده و انرژی خود را از ارتباط با دیگران به دست می آورند. آنها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و دوست دارند با دیگران تعامل برقرار کنند. ریسک پذیری برونگراها بالاست و معاشرت با افراد جدید به آنها حس خوبی می دهد. در تصمیم گیری ها سریع اقدام می کنند. عمدتا خوش مشرب وخوش صحبت هستند و دوست دارند زیاد صحبت کنند. آنها کمتر شنونده خوبی هستند و معمولا در وسط حرف دیگران می پرند. قدرت نفوذ در دیگران و الهام بخشی معمولاٌ در آنها به نسبت درونگراها بالاتر است. محرک های بیرونی و اطراف خیلی سریع حواس آنها را پرت می کند.

در مذاکره با برونگراها قبل از هرچیز سعی کنید ارتباطی دوستانه با آنها برقرار کنید. سریع سر اصل مطلب نروید و سعی کنید با یک مقدمه دوستانه به آنها حس خوب بدهید تا بتوانند به شما اعتماد کنند. آنها به راحتی حواسشان پرت می شود بنابراین در محیطهایی با آنها مذاکره کنید که تا حد امکان چیزی برای پرت کردن حواس شان وجود نداشته باشد.

فهرست و عناوین پاورپوینت تیپ شخصیتی در مذاکره:

تیپ شخصیتی برونگرا

تیپ شخصیتی درونگرا

Diskمدل

d: تیپ

I :تیپ

sتیپ

c تیپ

روش های برخورد و فروش به افراد با تیپ های شخصیتی مختلف

داستان واقعی

اهمیت شخصیت شناسی در مذاکره

چگونه می توان از شخصیت شناسی در مذاکره استفاده کرد؟

منابع

مطالعه بیشتر