دانلود خلاصه کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت جک کنفیلو word

دانلود خلاصه کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت جک کنفیلو word
نوع فایل
word
حجم فایل
650kb
نویسنده
دسته بندی
8,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت جک کنفیلو word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین خلاصه کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت جک کنفیلو با فرمت word در ۵۳ صفحه می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب ۲۵ اصل حیاتی موفقیت جک کنفیلو

«۲۵ اصل حیاتی موفقیت» جک کنفیلد، ۲۵ اصل موثر در موفقیت را بر شمرده‌است.

اصل اول

مسئولیت کامل زندگی تان را بپذیرید.

اصل دوم

بدانید که چرا در این وضعیتید

فصل سوم

آنچه را که می خواهید، انتخاب کنید

اصل چهارم

باور کنید که می شود.

اصل پنجم

خودتان را باور کنید

و اصل …

در این اثر ابتدا لزوم پذیرش صد درصدی مسئولیت در زندگی و نتایج آن را مرور خواهیدکرد، سپس یاد خواهید گرفت که چطور هدف زندگی، آرزوها و آنچه را که واقعاً می‌خواهید، تبیین کنید. بعد خواهیم دید که چگونه می‌توانید باوری تزلزل ناپذیر نسبت به خودتان و رویاهایتان ایجاد کنید. آن وقت به شما کمک خواهیم کرد که رویایتان را به مجموعه‌ای از هدف‌های عینی و یک نقشه اجرایی برای دستیابی به آنها تبدیل کنید.

مقدمه

موفقیت به زمان، تلاش، پشتکار و صبر نیاز دارد.

در راه دستیابی به هر هدفی، طبیعی است که با مانع روبه رو شوید و موقتاً احساس درجا ز دن کنید، این کاملاً طبیعی است. هر کسی که تا به حال ساز زده، ورزش کرده و یا مشغول هنرهای رزمی بوده، می داند که بعضی وقت ها به جایی می رسد که انگار دیگر نمی شود پیشرفت کرد. همین جاست که افراد ناوارد، اغلب دست از تلاش می کشند. اما دانایان می دانند که اگر به تمرین خود ادامه دهند، بالاخره به جایی می رسند که انگار ناگهان به سطح بالاتری از مهارت دست یافته اند. صبور باشید، تسلیم نشوید. سرانجام پیروز خواهید شد. این اصول همیشه کارساز است.

اصل اول

مسئولیت کامل زندگی تان را بپذیرید.

شخصاً باید مسئولیت خود را بپذیرید، نمی شود شرایط، فصل های  سال و یا مسیر باد را عوض کرد، اما خودتان را که می توانید تغییر دهید. تنها یک نفر مسئول کیفیت زندگی شماست، آن شخص خود شماست. از جست و جو در بیرون، برای اینکه چرا تا به حال به نتایجی که می خواستید نرسیده اید دست بردارید. چون این خود شما یید که زندگی را می سازید و نتایج دلخواه را بدست می آورید.

مطالعه بیشتر