دانلود کارگاه فنون متقاعدسازی در مذاکرات سید مهدی میررفیع

دانلود کارگاه فنون متقاعدسازی در مذاکرات سید مهدی میررفیع
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کارگاه فنون متقاعدسازی در مذاکرات سید مهدی میررفیع

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه و اسلایدهای کارگاه فنون متقاعدسازی در مذاکرات سید مهدی میر رفیع با فرمت پی دی اف در ۳۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کارگاه فنون متقاعدسازی در مذاکرات سیدمهدی میررفیع

با بکارگیری تکنیک های متقاعدسازی در مذاکره و فروش احتمال موفقیت در مذاکرات افزایش یافته و می تواند شرکت ها را در افزایش فروش خود یاری رساند. زبان بدن و ارتباط غیرکلامی یکی از بخش‌های مهم در همه مذاکره ها محسوب می‌شوند و فروشندگان و مذاکره کنندگان حرفه ای باید با اصول و تکنیک های آن آشنا باشند.

روش جذب و متقاعد کردن دیگران در کنار اصول و فنون مذاکره در فروش به شما می آموزد چطور خود را برای رسیدن به خواسته ‌هایتان آماده کنید، چطور در جمع صحبت کنید، چطور با نوشته‌ هایتان دیگران را متقاعد کنید، چطور تا آخرین لحظه برای رسیدن به خواسته ‌هایتان پایداری کنید و چطور عنصر شیوایی بیان و چاشنی شوخ ‌طبعی را به کل این فرایند اضافه کنید تا به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

تکینک ها و اصول متقاعدسازی به تو کمک می کند در مذاکره و فروش موفق تر باشی و بتوانی راحت تر به خواسته هایت برسی.افرادی که توان بالاتری در متقاعدسازی دارند، همواره موفق تر از دیگرانند.

متقاعد کردن دیگران در سه سطح اتفاق می‌افتد

متقاعدسازی می‌تواند در سه سطح متفاوت کارکرد داشته باشد.

اگر این سه سطح متقاعد سازی را بشناسیم و در خاطر داشته باشیم، انتظارهای ما از این مهارت، معقول‌تر و بامعناتر خواهد بود.

نباید انتظار داشته باشیم که همواره بتوانیم با متقاعدسازی، نظر دیگران را تغییر دهیم.

یکی از دستاوردهای متقاعدسازی می‌تواند کاهش مقاومت دیگران در برابر دیدگاه ما باشد….

مطالعه بیشتر