دانلود جزوه راهنمایی تحصیلی و شغلی فاطمه پورشهسواری با قابلیت جستجو

دانلود جزوه راهنمایی تحصیلی و شغلی فاطمه پورشهسواری با قابلیت جستجو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه راهنمایی تحصیلی و شغلی فاطمه پورشهسواری با قابلیت جستجو

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه راهنمایی تحصیلی و شغلی مولف : فاطمه پورشهسواری بصورت تایپی با قابلیت جستجو در متن می باشد که با فرمت pdf در ۱۰۷ صفحه تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه راهنمایی تحصیلی و شغلی فاطمه پورشهسواری با قابلیت جستجو

«راهنمایی تحصیلی و شغلی» نوشته فاطمه پورشهسواری از مجموعه کتاب‌ های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته علوم تربیتی است. کتاب حاضر تلاش دارد تا خواننده را با مباحث مربوط به راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی و اطلاعات جدید این حوزه‌ آشنا کند.

مطالب این کتاب در دو بخش مستقل تهیه شده است.

بخش اول به راهنمایی تحصیلی و بخش دوم به راهنمایی شغلی اختصاص یافته است. در بخش اول خواننده با تاریخچه راهنمایی و مشاوره در ایران و جهان ، راهنمایی و مشاوره در اسلام آشنا می‌شود.در ادامه روش‌ها و فنون راهنمایی و مشاوره تحصیلی و همچنین نظریه‌های مشاوره تحصیلی معرفی شده‌اند از فصل ششم، بخش دوم آغاز می‌شود.
این بخش راهنمایی و مشاوره شغلی و فنون آن را معرفی می‌کند و به طرح‌ریزی حرفه‌ای و اطلاعات شغلی اختصاص یافته است.در ادامه‌ی مطالب بخش دوم عوامل مؤثر در انتخاب شغل و همین طور نظریه‌های انتخاب شغل معرفی شده‌اند در آخر روش‌های کاریابی و طبقه‌ بندی مشاغل بیان شده است.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر