دانلود جزوه و اسلایدهای کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در معماری

دانلود جزوه و اسلایدهای کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در معماری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه و اسلایدهای کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در معماری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه و اسلایدهای کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در معماری ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۸۳ صفحه اسلایدوار تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه و اسلایدهای درس کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در معماری:

کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در مهندسی

در حالی که استفاده از شبیه سازی های رایانه ای در علوم مهندسی در حدود نیم قرن پیش شروع شده است، تنها در دهه گذشته نظریه و فناوری شبیه سازی اثر عظیمی را روی رشته های مهندسی گذاشته است.

این تغییر قابل ملاحظه اساسا به دلیل توسعه علوم محاسباتی و رایانه ای و پیشرفت های سریع در تجهیزات و سیستم های آن رخ داده است. با به کارگیری رایانه می توانیم پیشرفت های بسیار بزرگی را در جبهه وسیعی مانند پزشکی، علم مواد، امنیت ملی، ساخت، معماری، طراحی مهندسی و بسیاری موارد دیگر توقع داشته باشیم.

اثر علوم مهندسی مبتنی بر شبیه سازی روی سیستم تعلیم و تربیت مهندسین، دانشمندان و متخصصین فردا نیز تاثیرگذار است.در زمینه تاثیر فناوری جدید در معماری م یتوان به نقش رایانه و انواع نرم افزارها در طراحی معماری و سازه اشاره کرد.

نقش رایانه را حداقل از دو لحاظ می توان مورد توجه قرار داد: نخست از جنبه تأثیر آن در طراحی معماری که سبب شد امکانات تصویری بسیار زیاد و قابل توجهی در طراحی پدید آید و به سادگی و در فرصتی کوتاه می توان اتودهای گوناگونی را آزمود و هر کدام را از زوایای گوناگون مورد ملاحظه و بررسی قرار داد و به ویژه باید توجه داشت که سطوح و فضاهایی را که می توان به کمک رایانه طراحی کرد. به سادگی با دست و به شیوه سنتی ممکن نیست طراحی نمود.

فهرست

کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در مهندسی

کاربرد نرم افزارهای رایانه ای در معماری

کاربرد نرم افزارهای ترسیمی در معماری

نرم افزار اتوکد

محیط اصلی اتوکد

فضای کاری) workspace workspace )

انواع دستورات

تمرینات line , Ortho

ترسیم مثلث قائم الزاویه با اندازه وتر مشخص

دستورات کمک ترسیمی

انواع دستورات

تمرینات رسم دایره

و…

مطالعه بیشتر