دانلود خلاصه جزوه توسعه پایدار گردشگری

دانلود خلاصه جزوه توسعه پایدار گردشگری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه جزوه توسعه پایدار گردشگری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین خلاصه جزوه توسعه پایدار گردشگری می باشد که با فرمت pdf در ۲۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن خلاصه جزوه توسعه پایدار گردشگری :

امروزه گردشگری یک فعالیت اجتماعی و اقتصادی قابل توجه در سطح داخلی و بین المللی است. این صنعت از سال ۱۹۵۰ رشد مداوم داشته و به عنوان یکی از منابع عظیم اشتغال مطرح می شود.

دو پیامد مهم ظهور گردشگری:

اول

گردشگری منبع ارزشمند و رو به رشد درآمد، ارزآوری و اشتغال است و مدتها به عنوان ابزاری موثر برای توسعه اجتماعی-اقتصادی داخلی یا منطقه ای محسوب می شده است و از ۱۹۸۰ تا کنون یکی از عناصر مهم راهبردهای توسعه اکثر کشورها (چه صنعتی و چه در حال توسعه) محسوب می شود.

دوم

رشد سریع گردشگری توجهات را به عواقب منفی بالقوه منفی یا مخرب توسعه گردشگری در محیط زیست های مقصد و جوامع جلب کرد.

اوایل ۱۹۶۰ ، معرفی بسته های سفر تابستانی به بازار انبوه اروپای شمالی موجب نگرانی از رشد لجام گسیخته گردشگری در تفرجگاههای سواحل اسپانیایی شد. و تا دهه ۱۹۹۰ ، تاثرات گردشگری و گردشگری انبوه از نگران کننده ترین موضوعات موضوعات برای موسسات آموزشی، گروههای فشار، روزنامه نگاران و بخش های خصوصی بود.پس از اوایل ۱۹۹۰ ، مشخص شد که راه حل این معضل در توسعه پایدار گردشگری قرار دارد. با پیدایش توسعه پایدار، توسعه پایدار گردشگری نیز در همه جا به عنوان هدف و سیاست برنامه ریزی پذیرفته شد.

مطالعه بیشتر