دانلود فایل pdf قابل سرچ خلاقیت در هنر بهرام جلالی پور

دانلود فایل pdf قابل سرچ خلاقیت در هنر بهرام جلالی پور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
11,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf قابل سرچ خلاقیت در هنر بهرام جلالی پور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین فایل pdf قابل سرچ جزوه خلاقیت در هنر بهرام جلالی پور ، فائزه فیض شیخ الاسلام دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد که با فرمت pdf در ۱۰۰ صفحه مناسب آمادگی قبل از آزمون تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مباحث فایل pdf قابل سرچ خلاقیت در هنر بهرام جلالی پور :

  1. خلاقیت چیست
  2. نظریه ها و فرایندهای خلاقیت
  3. هنر چیست
  4. نظریه ها، مکاتب، انواع و ابزارهای هنر
  5. تفکر نقادانه، تفکر خلاقانه، تجسم خلاق
  6. ایده یابی یا کشف ایده
  7. ایده سازی یا خلق ایده

خلاقیت چیست ؟

همچون بسیاری از مفاهیم دیگر ، ارائه تعریف واحد و جامع از خلاقیت و تشریح دقیق ماهیت آن امری دشوار و گاه با سو تفاهم همراه است در این فصل با برخی از این تعاریف آشنا می شویم . می بینیم که این تعاریف مختلف و متنوع از زاویه دیدهای مختلفی ناشی می شود که صاحب نظران در مورد موضوع اتخاذ کرده اند . در این فصل همچنین با تمایز بین خلاقیت و نوآوری از یک سو و تفاوت آن با دانش ، هوش ، نبوغ و استعداد از سوی دیگر آشنا خواهیم شد.

خلاقیت عبارتند از:

خلاقیت فرایند حساس شدن به مسائل ، نواقص ، شکاف های دانش ، عنصر مفقوده ، ناهماهنگی ها و  مواردی از این قبیل و شناسایی دشواری ها ، جست و جوی راه حل ها ، حدس زدن ها یا منظم کردن فرضیه ها درباره نواقص ، آزمودن و دوباره .آزمودن و سرانجام به هم مرتبط

مطالعه بیشتر