جزوه درس تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی

جزوه درس تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
451kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

جزوه درس تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوه درس تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد که با فرمت pdf در ۱۶ صفحه مناسب آمادگی قبل از آزمون تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

رشته تربیت بدنی علاوه بر تکیه بر تحرکات جسمانی که از وجود آن ها برای تقویت قوای جسمانی دانشجویان خود بهره می برد، به منظور تقویت قوای ذهنی و فکری آن ها از علوم مختلفی مانند روان شناسی، جامعه شناسی، مدیریت و فیزیولوژی هم کمک می گیرد.

مقصود از رشته تربیت بدنی آشنایی دانشجویان با جسم انسان در حد یک پزشک یار میباشد تا بتوانند بعنوان یک مربی حرفه ای در زمینه مسائل ورزشی با ورزشکاران یا دانش آموزان در رابطه باشند. رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی نقش موثری در رابطه با توانبخشی و بهسازی جسمی و روانی افراد جامعه دارد به همین علت از جایگاه مهمی بهره مند است و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در این رشته بسیار ضروری است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلو

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر