دانلود جزوه درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word

دانلود جزوه درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه و اسلاید درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word دکتر شهریاری می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار در ۱۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

درباره کاربرد کامپیوتر در شیمی

درس مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی در سرفصل جدید رشته شیمی با درس جدیدی با عنوان کاربرد رایانه در شیمی جایگزین شده استکتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی با توجه به مطالب گنجانده شده در سرفصل جدید برای دانشجویان رشته شیمی تدوین شده است

جزوه درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word

مطالب کتاب در سه بخش و چهارده فصل تنظیم شده است. بخش اول شامل پنج فصل می باشد که به آشنایی با EXCEL و کاربرد آن در آنالیز داده های شیمی می پردازد. بخش دوم به MATLAB اختصاص دارد و شامل پنج فصل است. در این بخش سعی شده است تا اصول برنامه نویسی با متلب و استفاده از توابع آموزش داده شود.  در بخش آخر دانشجویان ابتدا با مجموعه Chemoffice آشنا می شوند که شامل ChemDraw و Chem3D است. در فصل آخر نیز به آموزش Hyperchem پرداخته شده است.

جزوه درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word

برای نوشتن فرمول های ریاضی در ورد می توانید به این صورت عمل کنید که ابتدا قسمتی از ورد را که می خواهید فرمول ریاضی در آن نوشته شود، باز نمایید. به محلی که می خواهید فرمول در آن درج شود رفته و در آنجا کلیک نمایید تا نشانگر موس برای شما نمایش داده شود. از آنجا که ممکن است فرمول ها باعث بهم ریختگی متن شما شوند باید دقت داشته باشید که فرمول را دقیق در محل مناسب تایپ نمایید .

اگر قصد دارید نمادهای ریاضی که اغلب با آن ها سروکار دارید را تایپ نمایید که در کیبورد شما قرار ندارد، می توانید از سربرگ insertinsert insertinsertinsert وارد گزینه symbol symbol symbol شوید .

جزوه درس کاربرد رایانه در شیمی فرمول نویسی در word

روش اول:

کشیدن جدول از طریق Insert Graph

روش دوم:

رسم جدول از طریق Insert Table

روش سوم:

ساخت جدول با استفاده از Draw Table

روش چهارم:

استفاده از جداول از پیش ساخته شده در ورد Quick Table

مطالعه بیشتر