دانلود پروژه مهندسی مجدد فرآیندها با نگرش بهبود و تغییرات با فرمت pdf

دانلود پروژه مهندسی مجدد فرآیندها با نگرش بهبود و تغییرات با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پروژه مهندسی مجدد فرآیندها با نگرش بهبود و تغییرات با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین پروژه درس توسعه سازمان و مدیریت عنوان پروژه : مهندسی مجدد فرآیندها با نگرش بهبود و تغییرات می باشد که با فرمت pdf در ۳۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پروژه مهندسی مجدد فرآیندها با نگرش بهبود و تغییرات:

آشنایی با مفاهیم فرآیند، فرآیندگرایی و مدیریت فرآیندی

تعریف EFQM

یک فرایند توالی فعالیتهایی است که با تولید خروجیهای مورد نیاز از ورودیهای متنوع ایجاد ارزش افزوده می کنند.

تعریف ISO9000:2005
مجموعه فعالیت های مرتبط به هم یا متعامل که دروندادها را به بروندادها تبدیل میکنند.

رویکرد فرآیندی
برای آن که سازمان ها به طور اثربخش به کار بپردازند مجبورند تعداد زیادی از فرآیندهای مرتبط با هم و متعامل را شناسایی و مدیریت کنند. غالبا برونداد یک فرآیند مستقیما درونداد فرآیند بعدی را تشکیل میدهد.
رویکرد فرآیندی، شناسایی و مدیریت نظام یافته فرآیندها ی به کار گرفته شده در یک سازمان و بخصوص تعامل بین این فرآیندها است.

پروژه مهندسی مجدد فرآیندها

نگرش فرآیند گرا # نگرش وظیفه گرا

تمرکز بر فرآیند

– تمرکز مشتری
– فرآیند منشا مشکل است
– اندازه گیری عملکرد فرآیند
– مدیریت فرآیند و تغییر فرآیند
– همیشه می توان فرآیند را بهبود داد
– درک اینکه چگونه کار ما در فرآیند قرار گرفته است.
– کمک به اینکه کارها درست انجام شود.
– چه خطائی رخ می دهد ؟
– کاهش انحرافات ونوسانات
– توسعه افراد
– همیاری به سوی اهداف مشارکت

پروژه مهندسی مجدد فرآیندها 

تمرکز بر سازمان

– بازده کوتاه مدت اقتصادی مبنای تصمیم گیری هاست.
– کارکنان منشا مشکلات هستند
– اندازه گیری عملکرد کارکنان
– مدیریت کارکنان و تغییر در آنها
– همیشه می توان یک فرد بهتر یافت
– تلاش افراد برای درک کارشان
– کارکنان کار خودشان را انجام می دهند.
– چه کسی کار را اشتباه انجام داده است؟
– اصلاح کردن خطاها
– کنترل کردن کارکنان
– به کسی اعتماد نکنید

مطالعه بیشتر