دانلود کامل ترین جزوه ۱۱۸ بازی و تمرین برای تکامل کودکان

دانلود کامل ترین جزوه ۱۱۸ بازی و تمرین برای تکامل کودکان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کامل ترین جزوه ۱۱۸ بازی و تمرین برای تکامل کودکان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین جزوه آموزشی ۱۱۸ بازی و تمرین برای تکامل کودکان می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۸ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب کامل ترین جزوه ۱۱۸ بازی و تمرین برای تکامل کودکان:

بازی های نوزادان تا یک سالگی ……..…..…………… ۵
بازی های کودکان یک تا سه سال …………………….۱۰
بازی های کودکان سه تا پنج سال ….………………..۱۷
بازی های کودکان پنج سال به بالا ………..………..۳۲

مقدمه کامل ترین جزوه ۱۱۸ بازی و تمرین برای تکامل کودکان

هر کودک در مسیر زندگی خود از موقع به دنیا آمدن تا بزرگسالی هم از نظر ابعاد بدنی و نیز از نظر توانایی های ذهنی حرکتی تغییر می کند که این تغییرات باعث می شود که یک نوزاد به یک فرد بزرگسال با توانایی های بیشتری تبدیل شود. در این بین گروهی از کودکان به دلایل مختلف از جمله مشکلات ژنتیکی، بیماری های عفونی، اختلالات ساختمانی مغزی و یا انواع مختلف بیماری های عضلانی و عصبی، سیر تکامل حرکتی و ذهنی خود را به صورت مناسب طی نمی کنند.

از طرفی دیده شده است که مداخلات توانبخشی  می تواند  مخصوصا در کودکان زیر ۵ سال باعث بهبود عملکرد ذهنی و حرکتی این کودکان هم در کودکی و هم در آینده شود به گونه ای که تعداد زیادی می توانند در صورتی که در معرض توانبخشی مناسبی قرار بگیرند، فرد توانمندی در جامعه شوند ولی در صورتی که این اقدامات نادیده گرفته شود، شاید همیشه فردی وابسته و ناتوان در جامعه شود. کودکانی که در طیف های مختلف اختلالات تکاملی مانند اوتیسم، فلج مغزی، بیش فعالی، نقص توجه، اختلالات یادگیری، اختلال هماهنگی رشدی، تاخیر حرکتی و غیره هستند علائم متفاوتی دارند که ممکن است این علائم در بسیاری از این اختلالات به طور همزمان وجود داشته باشد مانند مشکلات توجهی و هوشیاری پایین در محیط،مشکلات حسی، ضعف در طرحواره بدنی وآگاهی بدنی، مشکلات هماهنگی بین اندام های بدن، سرعت عمل پایین، ظرفیت پایین در حافظه، کندی در یادگیری،، مشکل در حرکت های درشت و ظریف، تعادل کم و بسیاری موارد دیگر.

مطالعه بیشتر