دانلود خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی دکتر بهروز صالحی اسکندری

دانلود خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی دکتر بهروز صالحی اسکندری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی دکتر بهروز صالحی اسکندری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین جزوه و خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی دکتر بهروز صالحی اسکندری و دکتر منصور خراتی کوپایی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۲۰۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی:

فصل اول: جذب و انتقال، مواد معدنی

فصل دوم: عناصر غذایی

فصل سوم: نیتروژن

فصل چهارم: فتوسنتز

فصل پنجم: تنفس

فص ششم: تنظیم کننده های رشد در گیاهان

فصل هفتم: مباحث رشد و نمو در گیاهان

دانلود خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی

کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی نوشته بهروز صالحی و منصور خراتی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته زیست‌شناسی این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.

دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد. این دانشگاه یک سازمان مرکزی در تهران و واحدهایی در سراسر کشور دارد. روش آموزش دانشگاه پیام نور بر اساس آموزش از راه دور و نیمه‌ حضوری است.

خلاصه کتاب مبانی فیزیولوژی گیاهی

رشته‌های مختلفی از علوم انسانی، ریاضی، تجربی، تربیت بدنی و… در این دانشگاه تدریس می‌شوند. کتاب‌های انتشارات دانشگاه پیام نور توسط اساتید متخصص نوشته شده‌اند. این کتاب‌ها از یک ساختار واحد پیروی می‌کنند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریبا دانشجو را از حضور استاد بی‌ نیاز می‌کنند.

کتاب تخصصی مبانی فیزیولوژی گیاهی هم یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

مطالعه بیشتر