مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی با فرمت pdf

مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی  Artificial Intelligence: Institute of Internal Auditors (IIA)  با فرمت pdf در ۲۲ صفحه آماده دانلود شده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی با فرمت pdf

مقدمه

در تجارت و زندگی شخصی ما همه گیراست . از درخواست از تلفن هوشمند خود (AI) کاربردهای هوش مصنوعی برای پیش بینی وضعیت هوا ،تا تعیین ارزش اعتبار مشتری، هوش مصنوعی کارایی در زندگی شخصی ما ایجاد می کند، اما ممکن است پیچیدگیها و ریسکهایی را برای حرفه حسابرسی داخلی ایجاد کند.

دانلود مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی

غالباً حضور آن به حدی ظریف است که بسیاری از ما حتی تأثیر هوش مصنوعی را در محل کار مراجعان خود و همچنین حسابرسی هایمان متوجه نمی شویم. در حالی که بسیاری از حسابرسان داخلی در مدیریت، ریسک، صلاحیت دارند، می توان مفاهیم و تکنیکهای حسابرسی فناوری اطلاعات را در (IT) کنترل و فن آوری اطلاعات مورد برنامه های هوش مصنوعی پوشش داد که در آن از هوش مصنوعی و ویژگی های منحصر به فرد آن معمولا استفاده و قدردانی نمی شود. هدف این گزارش با توضیح دو ویژگی از این دست آغاز شده است.

دانلود مقاله هوش مصنوعی و حسابرسی داخلی

اولا، برخلاف اکثر سیستم های فناوری اطلاعات IT ، هوش مصنوعی از احتمال به جای درست بودن برای به دست آوردن نتایج استفاده می کند. ثانیا برنامه های هوش مصنوعی از داده ها به عنوان ورودی سیستم و گرداننده نتایج استفاده می کنند، به این معنی که با تکامل داده ها، نتایج تغییر می کنند.

درک بلوک های ساختمان هوش مصنوعی

حسابرسان داخلی هر روز به طور مستقیم یا غیرمستقیم ریسک های IT را آدرس داده و نمایان می کنند. حسابرسی فرآیندی که تمام ان اتوماتیک یا جزئی از آن اتوماتیک نیست…

مطالعه بیشتر