کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی با قابلیت سرچ

کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی با قابلیت سرچ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی با قابلیت سرچ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین متن کامل و قابل جستجو فصل ۱ تا ۱۰ کتاب مدیریت منابع انسانی تالیف: رضا رسولی می باشد که با فرمت pdf در ۲۰۶ صفحه آماده دانلود شده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی

فصل اول

درآمدی بر مدیریت منابع انسانی

هدف کلی در این فصل علاوه بر تعریف و اهمیت مدیریت منابع انسانی و تأثیر آن در نگرش سیستم باز و تعامل عوامل محیطی در حال تغییر بحث خواهد شد .
هدف های رفتاری پس از مطالعه این فصل دانشجو باید بتواند : تعریف و اهمیت مدیریت منابع انسانی را بنویسد.

• رابطه بین نگرش سیستم باز و مدیریت منابع انسانی را توضیح دهد.

• وظایف و مسئولیت های مدیریت منابع انسانی را ذکر کند. و عوامل محیطی مؤثر بر روی مدیریت منابع انسانی را توضیح دهد.

ویژگی های اثر متقابل عوامل محیطی مؤثر بر مدیریت منابع انسانی را توضیح دهد .

دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی

۱-۱ مقدمه

یکی از مزیت ها و برتری های سازمان ها در هزاره سوم بحث منابع انسانی است. بیشترین تولید ثروت در کشورهای توسعه یافته توسط منابع انسانی صورت گرفته و درصد عوامل دیگر مانند منابع طبیعی بسیار کم است. به عنوان نمونه در ژاپن ۸۰ درصد تولید ثروت از سوی منابع انسانی و کمتر از ۲۰ درصد توسط منابع طبیعی و دیگر فاکتورها انجام می شود. این در حالی است که در کشورهای در حال توسعه این میزان ۳۶ درصد بوده است و ۶۴ درصد به سایر منابع و منابع طبیعی مربوط می شود.

در فعالیت های تولیدی سازمان ها و عملکرد آنها افزایش اثربخشی منابع انسانی یکی از مهم ترین اهداف سازمانهای معاصر می باشد. بنابراین می توان گفت که سازمان ها به طور دائم و مستمر باید بر اثربخشی منابع انسانی توجه داشته باشند. در این فصل به منظور شناخت دانش مدیریت منابع انسانی به ارائه توضیحات کلی در مورد دانش مذکر و وظایف مهمی که آن دانش در سازمانها به عهده دارند، پرداخته می شود…

مطالعه بیشتر