دانلود جزوه آموزشی استراتژی های عملی امواج الیوت با فرمت pdf

دانلود جزوه آموزشی استراتژی های عملی امواج الیوت با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
451kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه آموزشی استراتژی های عملی امواج الیوت با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه آموزشی استراتژی های عملی امواج الیوت با فرمت pdf در ۳۵ صفحه بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه آموزشی استراتژی های عملی امواج الیوت

بخش اول

این سری مجموعه ای است که چگونگی انالیز امواج الیوت را بصورت عملی اغاز می کند. مخاطبین بحث باید مقداری سابقه و پیش زمینه امواج از کتاب داینامیک تریدینگ من داشته باشند. زیرا ان کتاب سراغ جزئیات الگو های امواج می رود و بنابراین با دانستن ان کتاب لازم نیست ان موارد را اینجا مجددا تکرار کنیم. در این مجموعه فرض بر این گذاشته شده است که مخاطبین بحث به فصل سوم کتاب داینامیک تریدینگ اشنایی داشته باشند. گذشته از این شما کاربرد عملی استراتژی معاملاتی با امواج الیوت را اموزش خواهید دید. هر چیزی که در این سری اموزشی ارائه شود از قبیل سهام ، شاخص ها و … در هر تایم فریمی از ۵ دقیقه تا ماهیانه قابل معامله می باشد. چیز هایی که قبل از شروع این سری اموزشی باید بدانید:

روند پیشرو:

در امواج پیشرو معمولا پنج موج داریم. روند های پنج موجی پیشرو معمولا در جهت روند درجه بزرگتر ساخته می شوند.

دانلود جزوه آموزشی استراتژی های عملی امواج الیوت

روند اصلاحی :

معمولا در سه موج ظاهر می شوند و یک تصحیح به سمت روند پیشروی قبلی است.

موج از درجه مشابه:

نوسان از درجه مشابه نیز خوانده می شود. امواج از درجه مشابه بیانگر زیر موج هایی هستند که یک ساختار کامل شده را می سازند. در یک روند پیشرو موج های یک – پنج امواج از درجه مشابه هستند و زیر موج های هر موج از یک درجه کوچک تر هستند.

زیر موج های یک موج:

هر موج ممکن است به امواج کوچک تر تقسیم شود تا ساختار یک موج را کامل نماید. بعنوان مثال موج یک از یک روند پنج موجی پیشرو عموما به پنج موج از درجه کمتر تقسیم می شود. شما باید با تقسیمات امواج که از درجه پیشرو هست یا یک روند اصلاحی اشنا باشید….

مطالعه بیشتر