دانلود فایل pdf خلاصه روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن ترجمه قراچه داغی

دانلود فایل pdf خلاصه روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن ترجمه قراچه داغی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf خلاصه روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن ترجمه قراچه داغی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل pdf خلاصه روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن ترجمه قراچه داغی می باشد که با فرمت pdf در ۲۶ صفحه بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فصول فایل pdf خلاصه روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن:

فصل اول:

آگاهی

فصل دوم:

معنای عزت نفس

فصل چهارم:

توهم عزت نفس

فصل هشتم:

مسئولیت در برابر خود

فصل چهاردهم:

عزت نفس در مدارس

کتاب روانشناسی عزت نفس ترجمه‌ای از کتاب The Six Pillars of Self – Esteem اثر ناتانیل براندن است. کتابی ارزشمند از یک نویسنده خوب که شهرت اصلی‌اش به خاطر کار گسترده‌ای است که روی مفهوم عزت‌نفس (یا حرمت‌نفس) انجام داده است. براندن نخستین بار در دهه‌ی ۱۹۵۰ درباره‌ی عزت نفس و تاثیر آن برا عشق، کار و تلاش برای خوشبختی سخنرانی کرد و مقالات خود را به مرور در همان سال‌ها منتشر کرد.

فایل pdf خلاصه کتاب روانشناسی عزت نفس ناتانیل براندن

هدف این کتاب شناسایی و بررسی جامع مهمترین عواملی است که عزت نفس به آن متکی است. اگر عزت نفس را همان سلامت ذهن بدانیم در این صورت باید گفت کمتر موضوعی را می توان یافت که تا این اندازه بررسی درباره آن فوریت داشته باشد. شرایط پرآشوب زمانه ما ایجاب می کند که خویشی قدرتمند با شناخت روشن از هویت، شایستگی و ارزش خود داشته باشیم. از بین رفتن حمیت فرهنگی، نبود سرمشق های ارزشمند و تغییر و تحول سریع و همیشه حاضر در صحنه زندگی ما را در قطع خطرناکی از تاریخ قرار داده است. عزت نفس متاثر از عوامل درونی و بیرونی است. منظور از عوامل درونی عواملی است که از درون نشات می گیرد یا خود شخص آن را ایجاد می کند. نقطه نظرها، باورها، اعمال یا رفتار. عوامل بیرونی، همان عوامل محیطی هستند،

مطالعه بیشتر