دانلود پاورپوینت درس روش تدریس تعلیمات دینی با عنوان گفتگو با خدا

دانلود پاورپوینت درس روش تدریس تعلیمات دینی با عنوان گفتگو با خدا
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس روش تدریس تعلیمات دینی با عنوان گفتگو با خدا

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس روش تدریس تعلیمات دینی با عنوان گفتگو با خدا می باشد که با فرمت ppt در ۱۳ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

قسمتی از پاورپوینت :

راههای برقرار کردن ارتباط قلبی با خداوند متعال:

بهترین راه ارتباط قلبی با خدا که از آن به تقرّب الهی نیز یاد می شود، همان راه های فکری و اعتقادی و عملی است که در شرع مقدس بازگو شده. برخی از این راه ها و روش های انجام اعمال واجب و بعضی دیگر انجام اعمال مستحب است. اگر کسی بخواهد با خالق هستی بخش خود ارتباط برقرار نماید، می تواند با آن اعمال با او به نجوی بپردازد.

پاورپوینت درس روش تدریس تعلیمات دینی

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد ارتباط با خداوند، نماز است.

گذشته از آن که در روایات بر این گزینه فراوان تأکید شده، در میان سایر عبادات نیز، آسان ترین راهی است که انسان می تواند از آن طریق با خداوندش ارتباط برقرار کند.امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود: «خداوند سبحان فرمود: نزدیک نمی کند به سوی من، بنده ای از بندگانم را چیزی که محبوب تر باشد نزد من از نماز واجب، و بنده می باید، تقرّب بجوید به سوی من با خواندن نماز نافله (نمازهای مستحبی مانند نوافل روزانه) تا او را دوست بدارم، هرگاه او را دوست داشتم من سامعه او که با آن می شنود و باصره او که با آن می بیند و زبان او که با آن سخن می گوید، ‌و دست او که با آن کارهایی انجام می دهد خواهم شد، اگر مرا بخواند او را اجابت می کنم و اگر از من چیزی بخواهد به او می دهم.

مطالعه بیشتر