جزوه الکتروشیمی کاربردی بهمراه مسائل با فرمت pdf

جزوه الکتروشیمی کاربردی بهمراه مسائل با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,800 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

جزوه الکتروشیمی کاربردی بهمراه مسائل با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه الکتروشیمی کاربردی بهمراه مسائل با فرمت pdf کاربردی منبع : کتاب الکتروشیمی صنعتی دکتر جمشید مفیدی و … می باشد که با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه الکتروشیمی کاربردی بهمراه مسائل

الکتروشیمی شاخه ای از علم شیمی است که به مطالعه واکنش های شیمیایی توام با عبور جریان الکتریسیته می پردازد. در طی سالیان متوالی قوانین حاکم بر دانش الکتروشیمی و کاربرد آن ها در علوم مختلف، بسیار مورد علاقه محققان قرار گرفته است. بسیاری از مفاهیمی که امروزه به عنوان اصول شیمی در جهان پذیرفته شده اند، از الکتروشیمی نشات گرفته اند و توسعه ای که در آینده برای بسیاری از زمینه های علمی و کاربردی متصور هستیم، همگی تا حد بسیار زیادی به کاربرد اصول حاکم در الکتروشیمی وابسته هستند.

بنابراین، کاربرد الکتروشیمی در صنایع مختلف موجب توجه روزافزون مهندسان و شیمیدانان به این گرایش از شیمی شده و ایجاب می نماید که هر فرد علاقه مندی اطلاعات کامل و جامعی در زمینه الکتروشیمی کسب نماید. هدف اصلی این درس، آموزش مفاهیم بنیادی و اصول کلی دانش الکتروشیمی و سپس کاربرد آن ها در صنایع مختلف است. در همین راستا، تلاش شده است که ابتدا مبانی دانش الکتروشیمی با بیانی ساده و مفهومی آموزش داده شده و سپس کاربرد این مبانی در زمینه های مختلفی همچون: کنترل فرایند خوردگی، فرایند الکترولیز نمک طعام، باتری ها، آبکاری و غیره مورد بررسی قرار گیرد.

در درس الکتروشیمی کاربردی، مفاهیم بنیادی و اصولی الکتروشیمی به زبانی ساده و آسان بیان شده است به نحوی که پس از آموزش گام به گام، اصول حاکم بر علم الکتروشیمی در درس یک، شما قادر خواهید بود تا مکانیسم عملکرد سیستم هایی را که عملکرد آن ها مبتنی بر علم الکتروشیمی است، به درستی تحلیل نموده و با هم مقایسه نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

مطالعه بیشتر