دانلود پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام در ۱۸ اسلاید

دانلود پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام در ۱۸ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
313kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام در ۱۸ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام:

بـدهی هـا

بدهی احتمالی

عبارت است از آن دسته از بدهی ها که وقوع یا عدم وقوع آن بستگی به عمل و یا تصمیم گیری در آینده داشته باشد به زبان دیگر تحقق بدهی احتمالی در تاریخ تراز نامه محرز نمی باشد.باید توجه داشت در مورارد آن دسته از بدهی که احتمال تحقق ( تحمل) آن بیشتر است در حساب های شرکت ذخیره در نظر گرفته می شود. و اینگونه اقلام به عنوان بدهی احتمالی محسوب نمی گردد.

چگونگی دسترسی به اطلاعات مربوط به بدهی ها احتمالی

معمولاً شرکت اطلاعات مربوط به بدهی احتمالی و تعهدات خود را در یادداشتهای ضمیمه صورت های مالی افشا می کند ولی حسابرس در جریان رسیدگی خود به موارد ذیل توجه خاصی دارد .

۱- پاسخ تاییدیه دریافتی از بانکها را به دقت مطالعه می نماید و موراد مربوط به بدهی احتمالی از قبیل تعهد پرداختی بدهی اشخاص ، تضمین ، ضمانت نامه های صادره ، اعتبار شرکت را یادداشت می نماید و مطمئن می شود که تمامی این موارد به صورت کامل در صورت های مالی افشا شده باشد .

۲- حسابرس از شرکت درخواست می نماید تا برای وکیل یا مشاور حقوقی شرکت فرم درخواست تایید مخصوص ارسال نماید در این فرم از وکیل یا مشاور خواسته شده جزئیات تمامی ادعاهایی که بر علیه یا به نفع شرکت وجود دارد تشریح گردد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر