دانلود تحقیق پاورپوینت معماری اسلامی ۲ با عنوان کشور الجزایر

دانلود تحقیق پاورپوینت معماری اسلامی ۲ با عنوان کشور الجزایر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
16mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق پاورپوینت معماری اسلامی ۲ با عنوان کشور الجزایر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود تحقیق پاورپوینت معماری اسلامی ۲ با عنوان کشور الجزایر می باشد که با فرمت ppt در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن تحقیق پاورپوینت درس معماری اسلامی ۲:

۱_ درباره ی الجزایر

۲_ ارگ الجزایر

۳_ مرمت خانه کاسبه

۳_ مسجد Ketchaoua

۴_ کاخ بیگ

۵_ کاخ  Aziza

۶_ کاخ  Mustapha Pacha

۷_ موزه هنر مدرن الجزایر

۸_ موزه ملی احمد زابانا

۹_ موزه باستان شناسی چرچل

۱۰_ موزه ملی بارو (الجزایر)

۱۱_قلعه فورت سانتا کروز

تحقیق پاورپوینت معماری اسلامی ۲ با عنوان کشور الجزایر

کشور پهناورالجزایر با سواحل طولانی اش در کناره دریای مدیترانه در قلب خود صحرا را دارد که آن همه زیبایی، طبیعت و شکوه خاص را به رخ می کشاند.

از کشورهای شمال آفریقا و از تولید کنندگان مهم نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

این کشور دارای آب و هوای گرم و خشک است و به طور کلی زمستان های مرطوب و ملایمی دارد و تابستان های الجزایر نیز گرم و خشک اعلام شده است.

تحقیق پاورپوینت معماری اسلامی ۲ با عنوان کشور الجزایر

الجزایر کشوری در شمال قاره آفریقا است، که از سمت شرق به تونس و لیبی از سمت غرب به مراکش و صحرا، از جنوب غربی موریتانی، از سمت شمال به دریای مدیترانه و از سمت جنوب به نیجر و مالی محدود استالجزایر بزرگترین کشور در آفریقا به لحاظ مساحت می‌باشد، قسمت اعظم مناطق ساحلی الجزایر کوهستانی است و بنادر طبیعی اندکی دارد. منطقه‌ای که از ساحل شروع می‌شود و تا تل اطلس امتداد می‌یابد، حاصل‌ خیز می‌باشد

اقتصاد
بیشتر مردم الجزایر از دیرباز به کشاورزی می‌پرداختند. در بخش شمالی گندم و جو کاشته می‌شود. غرس میوه و مرکبات در الجزایر روز به‌ روز رونق می‌گیرد. در این کشور صنایع دستی مانند سوزن‌دوزی عربی، فرش الجزایری، چرم‌سازی، منبت‌کاری، کاشی‌سازی و غیره رواج دارد.

مطالعه بیشتر