دانلود پاورپوینت اقدامات بشر دوستانه در ۷۶ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت اقدامات بشر دوستانه در ۷۶ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت اقدامات بشر دوستانه در ۷۶ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت اقدامات بشر دوستانه در ۷۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت اقدامات بشر دوستانه:

 چکیده سمینار

اقدامات بشر دوستانه

با پیشرفت علم و تکنولوژی علاوه بر بدست اوردن اسایش و راحتی انسان ما اسیب های زیادی به محیط اطراف و موجودات پیرامون وارد کرده ایم. با در نظر گرفتن اخلاق زیستی در راستای جبران و بهبود وضعیت محیط زیست در تلاش هستیم در این سمینار به معرفی راه هایی برای استفاده صحیح از محیط میپردازیم.

آگاهی محیط زیستی را به بخشی از ساختار اجتماعی و فرهنگی خود تبدیل کنیم. هرچقدر شما دانش بیشتری نسبت به رابطه پیچیده موجودات زنده و محیط زیست داشته باشید، می توانید نقش مؤثرتری در این موضوع داشته باشید. با خانواده و دوستان خود درباره چیزهایی که می دانید و یاد می گیرید صحبت کنید.

عادت های خوب

قدم به قدم عادات ساده و کاربردی و روزانه خود را که به بهبود محیط زیست کمک می کند  افزایش دهید. بسیاری از ادیان به ما می گویند که ما بخشی از طبیعت هستیم و در قبال زمینی که در آن زندگی می کنیم مسئولیم.

بازیافت زباله های شهری

مراقبت از اب زمین منابع

ساعت های زیستی خواب راحت

خرید محلی

کاشت درخت

مراقبت از حیوانات

بازیافت های زباله های شهری

شهری که هیچ زباله ای تولید نمی کند! به نظر شهر جالب و تمیزی می آید این طور نیست؟ البته نه اینکه اصلا زباله ای نداشته باشد بلکه زباله هایش بازیافت می شود!

ایا میدانید ؟

تا به حال شده زباله ها را تفکیک کنید و مثلا زباله های کاغذی و پلاستیکی را در سطل های جداگانه بیندازید؟

هر وقت در حال انجام یک همچین کاری بودید به شهر کوچکی در جزیره ی شیکوکو در جنوب غربی ژاپن فکر کنید، شهری که ساکنانش زباله ها را به ۴۵ دسته ی مختلف تقسیم بندی می کنند!

مطالعه بیشتر