دانلود پاورپوینت بیوتکنولوژی یا زیست فناوری در مدارس در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت بیوتکنولوژی یا زیست فناوری در مدارس در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بیوتکنولوژی یا زیست فناوری در مدارس در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت بیوتکنولوژی یا زیست فناوری در مدارس می باشد که با فرمت ppt در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت بیوتکنولوژی یا زیست فناوری در مدارس:

مقدمه

در دهه های گذشته، بسیاری از کشورهای توسعه یافته خصوصاً آمریکا، بازیگران اصلی صنایع مبتنی بر علوم زیستی بوده و نقش مهمی در توسعه صنعت بیوتکنولوژی داشته اند. اما برخی عوامل از جمله نیروی کار ارزان، انتشار سریع اطلاعات در چند سال اخیر و در دسترس قرار گرفتن سرمایه برای سایر کشورها، رقابت در این عرصه را برای کشورهای پیشرفته با چالش مواجه کرده است و در حال حاضر در کشورهای اروپایی و آسیایی فرصت های فراوانی برای شرکت های علوم زیستی فراهم شده است.

بیوتکنولوژی رشته ای مربوط به شاخه پزشکی و زیست شناسی می باشد که در تعریف کلی به کارگیری اندامگان یا ارگانیسم یا فرایندهای زیستی در صنایع تولیدی یا خدماتی است. البته از تکنولوژی آموزشی برای رشته بیوتکنولوژی استفاده می شود اما با هم فرق دارد.

این رشته از سال ۱۳۷۸ در مقطع دکترای پیوسته در دانشگاه تهران تأسیس شده است و هر سال بین ۸ تا ۱۳ دانشجو برحسب علاقه‌ی متقاضیان برمیگزیند. طول دوران تحصیل در این رشته ۸ سال تعریف شده است؛ به این صورت که ۳ سال مقطع لیسانس، یک سال و نیم فوق‌ لیسانس و ۳ سال و نیم دکترا اما برحسب پایان‌نامه‌ی دانشجویان اغلب بیش‌تر از ۸ سال به طول می‌انجامد. برای عبور از هر مقطع به مقطع بعد، هیچ امتحانی وجود ندارد اما در پایان لیسانس شما موظف به اخذ مدرک زبان (تافل و ایلتس یا مدرک زبان خود دانشگاه تهران و وزارت علوم) هستید و در پایان فوق لیسانس و دکترا هم باید تز ارائه دهید.

فهرست و عناوین پاورپوینت:

مقدمه

تعریف بیوتکنولوژی

توانایی های لازم برای بیوتکنولوژی

موقعیتهای شغلی در ایران معرفی

بعضی کاربرد بیوتکنولوژی

اهداف ایجاد این رشته

پپیشنهادهایی برای پیشرفت تکنولوژی درکشور

چگونگی معرفی بیوتکنولوژی در مدرسه

بیوتکنولوژی در مدارس

دلیل انتخاب این رشته توسط منتخب کنکور

مطالعه بیشتر