دانلود جزوه آموزش برنامه نویسی شیء گرا با فرمت pdf

دانلود جزوه آموزش برنامه نویسی شیء گرا با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10mb
نویسنده
دسته بندی
9,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه آموزش برنامه نویسی شیء گرا با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه آموزش برنامه نویسی شیء گرا با فرمت pdf در ۳۴۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه آموزش برنامه نویسی شیء گرا :

مبحث اول

برنامه نویسی ساخت یافته و برنامه نویسی شئ گرا

برنامه نویسی غیر ساخت یافته

یک برنامه در یک زبان غیر ساخت یافته معمولاً شامل دستورهای متوالی منظم است یا جمله ها معمولاً هر کدام در یک خط نوشته شده اند.خط ها معمولاً شماره گذاری شده اند یا ممکن است که بر چسب داشته باشند.این خاصیت اجازه می دهد که جریان اجرایی برنامه بتواند به هر خط برنامه بپرد. برنامه نویسی غیرساخت یافته مفهوم جریان کنترل اساسی را همانند حلقه ها ، انشعابات و پرش ها معرفی میکند.

تعریف برنامه ساخت یافته

برنامه ساخت یافته روش منظمی برای نوشتن برنامه هاست ومنجر به نوشتن برنامه هایی می شود که خوانایی آن ها بالاست، تست و اشکال زدایی آن راحت تر و اصلاح آن آسان تراست.
در برنامه نویسی ساخت یافته ، برنامه به صورت مجموعه ای از فعالیت ها تصور می شود که باید بر روی داده ها انجام شوند. در این روش،هر کار پیچیده ای،به مجموعه ای از کار های کوچکتر تجزیه می شود تا این که کار ها ایجاد شده قابل درک باشند.به عبارت دیگر ، برنامه نویس سعی می کند توابعی بنویسد که نیازمندی های سیستم را برآورده کنند.

مشکلات برنامه ساخت یافته

در این روش،داده ها از فعالیت ها توابعی که آن ها پردازش میکنند جدا ست. وقتی حجم داده ها زیاد می شود ، نگهداری آن ها مشکل می شود. هر چه بیشتر با داده کار کنیم ،با مشکلات بیشتری مواجه می شویم.

مطالعه بیشتر