دانلود فایل تجزیه و تحلیل مسائل سیستم های مخابراتی پروکیس pdf

دانلود فایل تجزیه و تحلیل مسائل سیستم های مخابراتی پروکیس pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
88mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل تجزیه و تحلیل مسائل سیستم های مخابراتی پروکیس pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل برخی فصول تجزیه و تحلیل مسائل سیستم های مخابراتی پروکیس ( فصل هشتم،نهم ،دهم و یازدهم ) می باشد که با فرمت pdf و JPEG بصورت اسکن تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

معرفی کتاب تجزیه و تحلیل مسائل سیستم های مخابراتی پروکیس:

‌از آنجا که درک عمیق و اساسی از مفاهیم مهندسی برق خصوصاً مباحث مخابراتی ، مستلزم تمرینات کافی و وافی است ، پس از ترجمه کتاب اصول مبانی سیستم‌ های مخابراتی نوشته پروکیس و صالحی ، بر آن شدیم که حل مسائل این کتاب را در اختیار دانشجویان گرامی قرار دهیم. کتاب حاضر در برگیرنده پاسخ مسائل کتاب مذکور است. پاسخ ها به نحوی ارائه شده که مشتمل بر توضیحات کافی برای درک باشد

در انتهای هر فصل نیز چند مساله‌ی مرتبط با آن فصل نیز ارائه شده است. بدیهی است مسائل این کتاب برای درک بیشتر دیگر کتب مخابراتی نیز مفید باشد. کتاب حاضر کتابی مفید و ارزشمند به عنوان مکمل کتاب درسی اصول و مبانی سیستم‌ های مخابراتی و نیز مخابرات دیجیتال برای دانشجویان رشته‌های مهندسی برق مخابرات محسوب می‌شود.

کتاب حاضر کتابی مفید و ارزشمند به عنوان مکمل کتاب درسی اصول و مبانی سیستم‌های مخابراتی و نیز مخابرات دیجیتال برای دانشجویان رشته‌های مهندسی برق- مخابرات محسوب می‌شود. کلیه مسائل کتاب سیستم‌های مخابراتی با توضیحات کامل حل شده است، ضمناً هر فصل در برگیرنده‌ی چندین مسئله مرتبط تکمیلی است.

مباحث کتاب تجزیه و تحلیل مسائل سیستم های مخابراتی پروکیس

فصل دوم: سیگنال ها و سیستم ها

فصل سوم: مدولاسیون دامنه

فصل چهارم: مدولاسیون زاویه

فصل پنجم: احتمالات و متغیرهای تصادفی

فصل ششم: تاثیر نویز روی سیستم های آنالوگ

فصل هفتم: تبدیل انالوگ به دیجیتال

فصل هشتم: مدولاسیون دیجیتال در کانال باند پایه با نویز سفید گوسی جمع شونده

فصل نهم: انتقال دیجیتال از طریق کانال های AWGN  باند محدود

فصل دهم: انتقال اطلاعات دیجیتال از طریق مدولاسیون حاملی

فصل یازدهم: مقدمه ای بر تئوری اطلاعات

مطالعه بیشتر