دانلود خلاصه کتاب هشت خوان تحول جان گاتر و دان کوهن pdf

دانلود خلاصه کتاب هشت خوان تحول جان گاتر و دان کوهن pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
117kb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب هشت خوان تحول جان گاتر و دان کوهن pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین خلاصه کتاب هشت خوان تحول جان گاتر و دان کوهن می باشد که با فرمت pdf در ۴۶ صفحه مناسب جمع بندی و مرور سریع امتحانات تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب هشت خوان تحول جان گاتر و دان کوهن

خوان یکم: ایجاد فوریت

خوان دوم: تشکیل تیم راهنمای تحول

خوان سوم: ترسیم دورنما

خوان چهارم: پیامرسانی

پخش پیامهای شفاف، باور کردنی، و دلنشین درباره دورنما و راهبرد تحولی. جلب دل های افراد به سوی سفر تحول به شیوهای که در رفتار آنان بازتاب پیدا کند. بهره گیری از گفتار، کردار، و فناوری روز برای لاروبی دالان های ارتباط . چیرگی بر ابهام و بی اعتمادی،

خوان پنجم: توان افزایی

حذف موانع سر راه کسانی که دورنما و راهبردهای تحول را پذیرفته اند. رهاسازی سازمان و دل های کارکنان از قیودی که نمی گذارد آنان رفتار نوین را جایگزین رفتار کهنه کنند .

خوان ششم: چند دستاورد سریع

کسب چند دستاورد سریع برای مهار بدگمانی، بدبینی، و مخالفتها. نیروبخشی به تیم. یقین بکه این که پیروزی های به د نسبتا آمده آشکار، بیچون وچرا، و در جهت خواسته ها است .

خوان هفتم: پیگیری

کمک به افراد برای پدیدآوردن امواج پیاپی تحول تا تحقق دورنما، جلوگیری از افت فوریت. نگریختن از موانع دشوار سفر تحول، به ویژه موانع احساسی، حذف کارهای بیهوده برای جلوگیری از فرسایشی افراد .

خوان هشتم: ماندگار سازی

مطالعه بیشتر