دانلود پاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای (SMED) در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای (SMED) در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای (SMED) در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای (SMED) در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش Single Minute Exchange of Dies تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای:

SMED

Single Minute Exchange of Dies

یکى از ابزارهاى تولید ناب است، که باعث افزایش کارایى ماشین آلات شده و انعطاف پذیرى کارخانه و خط تولید را افزایش میدهد.

مقدمه žپاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای

تعویض قالب یکى از انواع اتلافات موجود در مباحث Kaizen و TPM  است که کاهش زمان آن و در نهایت حذف آن غایت و ایده آل هر خط تولیدى میباشد. کاهش زمان تعویض قالب نقش بسیار زیادى در افزایش انعطاف پذیرى خط تولید و کاهش اندازه انباشته و در نتیجه رسیدن به تولید بهنگام JIT ایفا میکند .

پاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای

پیاده سازی سیستم تعویض تک دقیقه ای قالب مزایا و منافع قابل توجهی را نصیب شرکت های تولیدی می کند. اجرای این سیستم تنها به پروسه های تولیدی و تعویض ابزارها و تغییر خطوط تولید منحصر نمی شود. در فعالیت هایی دیگر مانند نگهداری تعمیرات، بسته بندی و . . . نیز اجرای این سیستم پیامدهای مطلوب و مثبتی نیز خواهد داشت.

žپاورپوینت تعویض قالب تک دقیقه ای

راه اندازی تک دقیقه ای عموماً به نام سیستم SMED شناخته می شود ، SMED معادل تعویض تک دقیقه ای قالبها ( Single Minute Exchange of Dies ) است . وقتی که ما از تولید یک نوع قطعه به یک نوع قطعه دیگر می رویم این اقدام باید در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد .

هدف : اجرای عملیات آماده سازی در کمتر از ۱۰ دقیقه ( یعنی یک عدد تک رقمی )

مطالعه بیشتر