دانلود پاورپوینت جامع مهندسی معکوس دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات

دانلود پاورپوینت جامع مهندسی معکوس دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت جامع مهندسی معکوس دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت مهندسی معکوس Reverse engineering دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات می باشد که با فرمت ppt در ۶۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت جامع مهندسی معکوس :

مقدمه

همانگونه که می دانید اکثر کشورهای جنوب شرقی آسیا فاقد ابداعات فن آوری بوده و تقریبا در تمامی موارد، کشورهای غربی (‌آمریکا و اروپا) پیشرو بوده اند. با این حال کشورهای مذکور دارای رشد چشم گیری بوده و تقریبا تمامی مردم دنیا از نظر کیفیت، محصولات آنها را تحسین می کنند. در واقع این کشورها از طریق کپی برداری از روی محصولات دیگران به این موفقیت دست یافته اند.

این مورد، به خصوص درباره کشورهای در حال توسعه و یا جهان سوم به شکاف عمیق فن آوری بین این کشورها و کشورهای پیشرفته دنیا پایان می دهد.

پاورپوینت جامع مهندسی معکوس

موارد استفاده از مهندسی معکوس:

رفع معایب و نواقص محصولات،

افزایش قابلیت های محصولات موجود،

حفظ وضعیت رقابتی.

اصولا از مهندسی معکوس در دو حوزه استفاده می شود:

هنگامی که فناوری را به ما نفروشند، به ناچار باید از روش مهندسی معکوس به فناوری، به خصوص در محصولات نظامی یا حساس دست یابیم.فناوری قابل دسترس بوده، اما قیمت آن بالاست و دستیابی به فناوری محصول از روش مهندسی معکوس، ارزان تر و در زمان کوتاه تر میسر است.

پاورپوینت جامع مهندسی معکوس

تعریف مهندسی معکوس

روشی آگاهانه و بسیار مناسب برای دستیابی به فن آوری حاضر و محصولات موجود، بمنظور رشد و توسعه در جهت اطلاعات و دانش فنی محصولات موجود، مکانیزم عملکرد و هزاران اطلاعات مهم دیگر را بازیابی کرده و در کنار استفاده ار روش های مهندسی مستقیم (Forward Engineering) نسبت به ایجاد کارخانه ای پیشرفته و مجهز جهت تولید محصولات فوق اقدام نمایند.

مطالعه بیشتر