دانلود فایل آمیخته بازاریابی از P ها تا C ها و … در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش

دانلود فایل آمیخته بازاریابی از P ها تا C ها و … در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
12mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل آمیخته بازاریابی از P ها تا C ها و … در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین پاورپوینت آمیخته بازاریابی از P ها تا C ها و … می باشد که با فرمت ppt در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت آمیخته بازاریابی:

به عقیده کالیتون مدیر بازاریابی کسی است که گاهی اوقات از دستورالعملی که دیگران آماده کرده اند پیروی می کند، گاهی اوقات همزمان با اجرای برنامه، دستورالعمل مخصوص خودش را آماده می کند، بعضی اوقات با توجه به مواد اولیه ای که در دست دارد یک دستورالعمل فوری تهیه می کند و زمان هایی نیز با مواد اولیه موجود، دستورالعملی تهیه می کند که تا کنون هیچ کس امتحان نکرده است.

برای توضیح مفهوم آمیخته بازاریابی می توان از مثال تخته رنگ یک نقاش استفاده کرد.

پاورپوینت آمیخته بازاریابی از P ها تا C ها و …

بازاریاب، رنگ های اصلی (عناصر آمیخته بازاریابی) را به اندازه های مختلف با هم مخلوط می کند تا در نهایت به یک رنگ خاص دست پیدا کند.

هر نقاشی از جهتی منحصر به فرد است و همین طور آمیخته بازاریابی هر شرکت نیز نسبت به آمیخته بازاریابی شرکت رقیب، منحصر به فرد است.

بنابراین آمیخته بازاریابی، مجموعه منحصر به فردی است از اقدامات و ابزارهایی که توسط سازمان ها به کار گرفته می شود تا مشتریان را ترغیب کنند ایده ها، محصولات و خدماتشان را بپذیرند.

چالش برانگیزترین و خلاقانه ترین قسمت بازاریابی، طراحی مناسب ترین آمیخته بازاریابی برای شرکت است.

۴p مک کارتی

جِروم مک کارتی پروفسور بازاریابی در دانشگاه میشیگان، در سال ۱۹۶۰ تمام اقداماتی که در بازاریابی انجام می شود را در چهار گروه قرار داد و آن را ۴p نام نهاد که بازاریابان سراسر دنیا همچنان از آن استفاده می کنند.

فهرست پاورپوینت آمیخته بازاریابی:

۴p مک کارتی

۷p بوم و بایتنر

۴c  لاتِربورن

۷c  شیمیزو

تغییرات Pها در عصر دیجیتال

آمیخته بازاریابی سبز

مطالعه بیشتر