دانلود فایل pdf جامع برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال رایدر کارول

دانلود فایل pdf جامع برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال رایدر کارول
نوع فایل
pdf
حجم فایل
96mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf جامع برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال رایدر کارول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین دانلود فایل pdf جامع برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال رایدر کارول می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فایل pdf جامع برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال رایدر کارول

برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال اثر پرفروش رایدر کارول، ابتدا روش‌های علمی ثابت شده‌ای را برای برنامه‌ریزی مناسب معرفی کرده، سپس به شما می‌آموزد که چگونه از دفتر بولت ژورنال به‌ عنوان ابزاری برای به‌ دست آوردن فرصت‌ها و کنار گذاشتن حواس‌پرتی‌ها استفاده کنید.

چه یک بولت ژورنالیست تازه‌کار باشید، چه تجربۀ زیادی در این زمینه داشته باشید، روش بولت ژورنال راه‌ حلی است برای تمام کسانی که تلاش می‌کنند جای خود را در عصر دیجیتال پیدا کنند. این روش با ارائه ابزارها و تکنیک‌های ساده به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را ساماندهی کنید. این ابزارها می‌توانند وضوح، جهت‌ گیری و تمرکز را به روزهای زندگی شما تزریق کنند. هر چقدر که سر و سامان دادن به زندگی حس خوبی داشته باشد، باز هم فقط یک لایۀ سطحی از چیزی عمیق‌تر و باارزش‌تر است.

خواندن فایل pdf برنامه ریزی به روش بولت ژورنال را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از زمان‌ خود به بهترین نحو استفاده کنند. همچنین فایل حاضر پیشنهاد خوبی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و استادان است.

کسانی که مشغله‌ی زیادی دارند و همیشه کارهایشان عقب می‌افتد و نمی‌توانند نظم را در زندگیشان برقرار کنند یا کسانی که تا به‌حال با هیچ روش دیگری نتوانسته‌اند مدیریت زمان را پیاده‌سازی کنند دوست دارند که تغییرات بزرگ را تجربه کنند و سرعت پیشرفت خود را افزایش دهند می‌توانند از مخاطبین این فایل باشند.

فهرست فایل pdf جامع برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال رایدر کارول

بخش اول:

آماده‌سازی

بخش دوم:

سیستم

بخش سوم:

عمل

بخش چهارم:

هنر

بخش پنجم:

پایان

مطالعه بیشتر