دانلود فایل تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش

دانلود فایل تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت رشته آموزش ابتدایی با عنوان : تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم:

مقدمه

هر ثانیه از زندگی ما در این دنیا لحظه ای نو و استثنایی است. لحظه ای که هرگز تکرار نمی شود. ما به فرزندانمان چه می آموزیم؟ این که دو به علاوه دو می شود چهار و این که پاریس پایتخت فرانسه است و این که …….

پس در چه زمانی به یادشان می آوریم که آنها چه کسانی هستند، ما باید به تک تک آنها بگوییم آیا می دانی چقدر با ارزشی؟شگفت انگیزی، استثنایی هستی و در تمام سالهایی که گذشت هیچ کودکی مانند تو نبوده است ونخواهد بود. تو می توانی شکسپیر، میکل آنژ و …….. باشی تو توان همه چیز را داری،پس بکوش و کارکن.

خلاقیت توانایی فرد برای تولید ایده ها، نظریه ها، بینش ها یا اشیاء جدید ، بدیع و بازسازی مجدد در علوم و سایر زمینه ها است که توسط متخصصان، اصیل واز نظر علمی، زیبا شناسی، تکنولوژی، اجتماعی با ارزش تلقی گردد.»(ورنون )در قرآن نیز از آفرینندگی گاهی بر معنی تسخیر تعبیر شده است و« تسخر لکم ما فی السموات فی الارض جمیعاً» یعنی خداوند بر پدیده‌های طبیعی آنچنان نیرویی بخشید که انسان می‌تواند با قدرت تسلط و حاکمیتی که دارد در آن تصرف نموده و هر گونه دگرگونی و سازندگی در آن بوجود آورد . خلاقیت مفهومی پیچیده و در برگیرنده ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، سازمانی و فردی است…

فهرست تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم :

مقدمه

سوال های اساسی

اهداف درس

هدفهای فرایندی

محتوای کتاب

مفاهیم دانستنی ومهارتی

هدف نگرشی

تحلیل و بررسی کتاب اجتماعی پایه پنجم

روش های قابل اجرا جهت ارائه این بخش از جغرافیا

ارزشیابی

تحلیل محتوای درس

مشخصه های کتاب

یادگیری و یاددهی

ارتباط هدف با محتوی درس

ارتباط تصاویر با محتوی

ارتباط با سایر دروس

ویژگی های عمومی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات

مزایا و معایب

متون درسی آموزش وپرورش نیاز به تغییر دارد 

مطالعه بیشتر