دانلود پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید می باشد که با فرمت ppt در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه و کنفرانس دانشجویان تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید:

پیشینه روانکاوی

بررسی دیدگاه فروید

مراحل روانی جنسی نظریه فروید

مفهوم تثبیت

جبر روانی:

مفهوم اضطراب از دیدگاه فروید

دفاع در برابر اضطراب

انواع مکانیسمهای دفاعی

فنون روانکاوی

تحلیل رویاها

پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید

رواندرمانی روانپویشی کوتاه مدت

گام اول:سنجش

گام دوم (ضابطه بندی)

گام سوم (برنامه ریزی )

گام چهارم (ارزیابی)

گام پنجم (خاتمه)

گام ششم (تقویت)

گام هفتم (پیگیری)

پاورپوینت نظریه های زیگموند فروید

پیشینه روانکاوی

زیگموند فروید روانشناس و روانکاو برجسته اتریشی پدر روانکاوی است او در دهه ۱۸۹۰ آغازگر دانش روانکاوی در وین بود او در پی یافتن راهکاری کارآمد برای درمان بیمارانی که دچار نشانه های عصبی یا هیستریک بودند می گشت باگذر زمان و بررسی بیماران فروید دریافت که فرایندهای روانی وجود دارند که آگاهانه نیستند او در پزوهش هایش به عنوان یک نورولوژیست کشف کرد که برخی از بیماریها دلایل جسمانی ندارند بلکه در اثر عوامل و فرایندهای ذهنی انسان شکل می گیرند.

فروید در پاریس نزد شارکو به تحصیلات و تحقیقات خود پرداخت. شرکو به دلیل کارهایش روی هیستریک ها مشهور شده بود. هیستری یک اختلال زنانه بود که مشخصه های اصلی آن فلج شدن، کور شدن و ناشنوایی بود. این نشانه ها مبنای عصب شناختی نداشتند و هیچ مبنای عضوی برای آنها یافت نمی شد. فروید سخت تحت تأثیر کارهای شارکو قرار گرفت و پس از بازگشت به وین از هیپنوتیزم در درمانهای عصب شناختی خویش استفاده کرد. یکی دیگر از افراد اثرگذار بر فروید، کارهای بروئر بر روی یکی از بیماران خود به نام آنا.اُ بود. آنا.اُ نشانه های کلاسیک هیستری را داشت. بروئر او را به کمک هیپنوتیزم درمان می کرد. تجربه های بروئر در مورد آنا.اُ منتهی به کشف روش درمانی «معالجه از طریق صحبت» شد….

مطالعه بیشتر