دانلود تحقیق نقد و بررسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی ویرایش جدید

دانلود تحقیق نقد و بررسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی ویرایش جدید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق نقد و بررسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت نقد و بررسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۵۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۱۲

بعد بیرونی

ارتباط عرضی

فصل های کتاب به هم مرتبط میباشند. مطابق شکل فصول کتاب از خود فرد شروع شده و سپس به خانواده و نقش های خانواده و بعد از آن به خانه و مدرسه و نقش های اجتماعی توجه شده است و یک ارتباط منظم از مطالب رعایت شده است.همچنین کتاب با سایر کتاب های پایه  سوم در رابطه است. به این صورت که در کتب دیگر پایه ی سوم نیز به نقش های اجتماعی و خانه و خانواده و مدرسه توجه ویژه ای دارند  و با ارائه ی تصاویر و متون این مهم را مورد برسی قرار داده اند.

محتوای اسلاید ۱۵

وسعت

اجتماعی پایه ی سوم با توجه به روانشناسی رشد تنظیم شده و از این بابت عمق مطالب ارائه شده متناسب با سن فراگیر و در خور شخصیت او به طور همه جانبه و جامع می باشد.نگاه برخی از مطالب کتاب به صورت سطحی است اما این موضوع به دلیل متمرکز بودن نظام آموزشی و فراگیر بودن آن می باشد.به این معنی که دانش آموزان روستا ها ی دور و استان تهران از یک محتوا استفاده می کنند.

محتوای اسلاید ۱۷

صفحه آرایی

کتاب دارای ۷ فصل می باشد و هر فصل شامل چند درس می باشد که به قرار زیر است.

فصل اول: ۳درس

فصل دوم: ۴درس

فصل سوم: ۲ درس

فصل چهارم: ۴درس

فصل پنجم: ۴ درس

فصل ششم: ۲درس

فصل هفتم: ۴درس

مطالعه بیشتر