دانلود تحقیق نظام آموزشی ایران و فنلاند با فرمت پاورپوینت و ورد

دانلود تحقیق نظام آموزشی ایران و فنلاند با فرمت پاورپوینت و ورد
نوع فایل
pdf+ppt + word
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق نظام آموزشی ایران و فنلاند با فرمت پاورپوینت و ورد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق نظام آموزشی ایران و فنلاند ویرایش جدید می باشد که با فرمت پاورپوینت و ورد و پی دی اف در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۲

نظام آموزشی فنلاند کوتاهترین ، شاداب ترین و بهترین نظام

 مقدمه:

فنلاند یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را دارد انها ساختار نظام اموزشی شان را از اساس تغییر دادند . فنلاند منابع طبیعی چندانی ندارد و به همین دلیل فنلاندی ها، نیروی انسانی را اصلی‌ترین منبع اقتصادی کشور خود می دانند. از نظر فنلاندی ها آموزش و پرورش هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

در چنددهه پیش مدرسه های فنلاند کسالت آور بودند. ودر آن سالها که روشهای آموزشی بین آمریکا وفنلاند یکسان بود دانش اموزان فنلاندی و امریکایی نیز معمولا درازمایش ها دریک حد بودند .دقیقا یک جایی در پایین جدول تمامی ملت ها.

ولی فنلاندیها از چنین چیزی راضی نبودند و به دنبال این موضوع ، ایده های جدیدی را امتحان کردند وبالاخره این موضوع باعث شد که درمدت کوتاهی فنلاند از بقیه کشورها ی دنیا جلو بیافتد. ودانش اموزان فنلاندی تبدیل به بهترین های دنیا شدند.

محتوای اسلاید ۱۲

دستاوردهای نظام آموزشی فنلاند:

۱- تبدیل کشور فنلاند به یکی ازجوامع علمی برجسته جهان تا سال ۲۰۰۴

۲- حصول موفقیتهای آموزشی برمبنای اجرای کامل سیاست برخورداری همگانی از فرصتهای مساوی درزمینه مطالعاتی، پیشرفت تواناییهای عقلانی و گسترش منابع اطلاعاتی مورد استفاده و خدمات آموزشی

۳- تضمین کیفیت بالای اخلاقی و اقتصادی درروند تحقیق و تدریس شبکه ای

۴- برخورداری کلیه شهروندان فنلاندی ازمهارتها ومعلومات بنیادی درجهت فهم اطلاعات و تکنیکهای ارتباطی و بهره گیری از این قبیل مهارتها به عنوان ابزاری در یادگیری ، تحقیق ، کار و اوقات بیکاری

مطالعه بیشتر