دانلود جزوه آموزش هنر در دوره ابتدایی با قابلیت سرچ و جستجو

دانلود جزوه آموزش هنر در دوره ابتدایی با قابلیت سرچ و جستجو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه آموزش هنر در دوره ابتدایی با قابلیت سرچ و جستجو

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه آموزش هنر در دوره ابتدایی با قابلیت سرچ و جستجو بهمراه نمونه سوالات ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست فصول جزوه آموزش هنر در دوره ابتدایی:

فصل اول :جایگاه و نقش هنر در برنامه درسی دوره ی ابتدایی

فصل دوم: آشنایی با برنامه ی درسی هنر دوره ی ابتدایی

فصل سوم :محتوای برنامه ی درسی هنر در دوره ی ابتدایی (ارتباط با طبیعت )

فصل چهارم: محتوای برنامه ی درسی هنر در دوره ی ابتدایی (نقاشی)

فصل پنجم :محتوای برنامه ی درسی هنر در دوره ی ابتدایی (کاردستی)

فصل ششم :طراحی آموزشی و اجرای برنامه

بخشی از متن جزوه آموزش هنر در دوره ابتدایی:

فصل اول :جایگاه و نقش هنر در برنامه درسی دوره ی ابتدایی

هنر چیست:

در لغت نامه دهخدا هنر به معنای علم، معرفت، دانش، فضل، فضیلت، کمال، کیاست، فراست و زیرکی است .

در دایره المعارف هنر، فعالیت هایی چون نقاشی، طراحی، گرافیک، پیکره سازی، معماری، موسیقی، شعر، تئاتر، سینما و… هنر نامیده شده اند.

بنابراین، هنر دارای دو بعد است، یک بعد آن بر فرزانگی، فرهیختگی و کمال دلالت دارد و بعد دیگر آن، توانایی بیان احساسات، عواطف، تخیلات و تفکرات در قالب یکی از رشته های هنری است .

هنر به عنوان موضوع درسی:

هنر یکی از مواد مورد مطالعه دانش آموزان در دوره ی ابتدایی است که در جدول مواد درسی، دو ساعت در هفته به آن اختصاص داده شده است. درس هنر می تواند با ایجاد فضایی آزاد، به تقویت حواس، استعدادها، خلاقیت و ظرفیت های نهفته ی هوش کودکان کمک کند تا بدین وسیله فطرت پاکشان به خوبی نمایان شود و خصلت های نیک آنان پرورش یابد. دانش آموزان با انجام دادن فعالیت های هنری، خود، جهان و خالق جهان را بهتر می شناسند و حس زیبایی شناسی و فرصت های تصمیم گیری خود را توسعه می دهند. این فعالیت ها حواس، تخیل، هوش و منش های تفکر آن ها را نیز تقویت می کند و استعداد های درونی و خلاقیت شان را شکوفا می سازد..

مطالعه بیشتر