دانلود جزوه روش تحقیق با تاکید بر علوم تربیتی بهمراه نمونه سوالات ویرایش جدید

دانلود جزوه روش تحقیق با تاکید بر علوم تربیتی بهمراه نمونه سوالات ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جزوه روش تحقیق با تاکید بر علوم تربیتی بهمراه نمونه سوالات ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه روش تحقیق با تاکید بر علوم تربیتی بهمراه نمونه سوالات ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار در ۴۸ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست فصول جزوه روش تحقیق با تاکید بر علوم تربیتی:

فصل اول
علم و روش های علمی

فصل دوم:
تحقیق و مفاهیم اساسی آن

فصل سوم :
تهیه گزارش تحقیق

جزوه روش تحقیق با تاکید بر علوم تربیتی:

فصل اول
علم و روش های علمی

روش علمی در علوم تربیتی:

انسان از زمان تولد نسبت به محیط خویش کنجکاو بوده و تلاشکرده است که پدیده های پیچیده و بغرنج زندگی خود را حل کند؛ مثلاً از باد و باران و رعد و برق که کنجکاوی انسان اولیه را برانگیخت، گرفته تا مسائل روزمره که تاثیر مستقیمی بر رفاه و احتمالاً بقای بشر داشته است.

روشهایی که انسان برای پاسخ دادن به سوالات خود انتخاب می کند، متفاوت و گوناگون است. به عنوان مثال، به افراد غیر متخصص باید نوع کاری را که انجام می دهند گفت، ولی افراد متخصص برای فعالیت های خود طرح و برنامه ریزی می کنند؛ زیرا انتظار می رود که آن ها اطلاعات

لازم را کسب کرده اند و قادر هستند تصمیم های قابل قبولی اتخاذ کنند.پژوهشگر می تواند برای کسب اطلاعات معتبر و ارائه پیشنهادهای مفید به منظور اتخاذ تصمیم مناسب، از منابع موجود و پژوهشهای علمی استفاده کند.

منابع اطلاعاتی:

۱ . تجربه:
تجربه ابتدایی ترین راه حل مسائلی است که انسان انتخاب کرده است و به کمک این روش انسان قادر شده است که بسیاری از مشکلات خود را حل کند و قسمت عمده ای از معرفت خود را به دیگران انتقال دهد. تجربه با وجود تمام مزایایی که دارد از یک نقص کلی و عمده به نام

محدودیت برخوردار است و مقدار آن در موقعیت های یکسان نزد افراد مختلف، متفاوت است. به عبارت دیگر، میزان و شدت یک تجربه در یک حادثه معین به ویژگی های شخصیتی و فیزیولوژیکی فرد بستگی دارد.

مطالعه بیشتر