دانلود پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن

دانلود پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن
نوع فایل
ppt
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت نظام فرهنگی آموزشی سیاسی و اجتماعی کشور ژاپن ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش بصورت صوتی تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۱۶

ژاپن بر اساس اصول آموزشی سازمان یونسکو پیروی میکند. سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد که به اختصار UNESCO می نامند یکی از سازمان‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد است که در سال ۱۹۴۵ تشکیل شد.

هدف این سازمان کمک به صلح و امنیت در جهان از راه همکاری بین‌المللی در زمینه‌های آموزشی و علمی و فرهنگی و تربیتی به منظور افزایش احترام به عدالت و قانون‌ مداری و حقوق بشر، بر پایه منشور سازمان ملل متحد است.

-اما اصول UNESCO در آموزش چیست؟

-یادگیری به منظور دانستن  – Learning to know

-یادگیری به منظور اقدام کردم – Learning to Do

-یادگیری به منظور بودن – Learning to Be

-یادگیری به منظور زندگی کردن در کنار هم – Learning to Live Together

محتوای اسلاید ۲۳

مدارس ابتدایی در ژاپن بسیار جالب و دیدنی هستند. ساختار و نظام آموزش ابتدایی ژاپن به پرورش شخصیت کودک در این دوره بسیار توجه و تأکید دارد. فضای فیزیکی مدارس ابتدایی بسیار مجهز و در خور توجه است، به‌طوری که اکثر آن‌ها استخر دارند و فضا بسیار تمیز و با طراوت است.

اکثر پژوهشگران آموزش ‌و پرورش ژاپن، مدارس ابتدایی را بسیار سرزنده، بزرگ، جالب و جذاب توصیف کرده‌اند. برای مثال کومینگر می‌گوید: مدارس ابتدایی گل سرسبد آموزش‌ و پرورش ژاپن هستند. ژاپن در مقایسه با ایالات متحده آمریکا سهم بیشتری از تولید ناخالص ملی خود را در ۱۲ سال تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) و مقدار کمتری از آن را در آموزش دانشگاهی خویش هزینه می‌کند.

مطالعه بیشتر