جزوه مشاوره کودک رشته علوم تربیتی بصورت جامع با فرمت pdf

جزوه مشاوره کودک رشته علوم تربیتی بصورت جامع با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه مشاوره کودک رشته علوم تربیتی بصورت جامع با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل جزوه مشاوره کودک رشته علوم تربیتی بصورت جامع با فرمت pdf در ۴۵ صفحه می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پیشگفتار

کودکان سرمایه های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش وپرورش در دوره کودکی که زمان شکل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف وپیشگیری از بروز مشکلات است. آینده فرد و جامعه را بنا می نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان ، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد ؛ از این رو ، سرمایه گذاری و برنامه ریزی در آموزش وپرورش ابتدایی ، از حساس ترین و مهمترین وظایف دست اندر کاران و مسوولان جامعه است و باید از اولویت ویژه ای برخوردار باشد.

راهنمایی کودک

راهنمایی ، که معنی لغوی آن هدایت و ارشاد و اداره کردن است ، مفهوم و کاربرد گسترده ای دارد و پند و اندرز و مطالعه کتاب یا جدول یا مقاله و گوش دادن به یک سخنرانی و خطابه را شامل می شود. راهنمایی ، بصیرت و آگاهی کودک را در زمینه های گوناگون افزایش می دهد و موجبات رشد و نیل او را به درجات بالاتری از کمال فراهم می آورد. راهنمایی کودک ، یک سلسله فعالیتهای یاری دهنده منظم و سازمان یافته است که به رشد متعادل و همه جانبه و حداکثر استفاده از امکانات و تواناییهای بالقوه کودک می انجامد.

کودک از طریق راهنمایی:

تواناییهایش را می شناسد.

به محدودیتهایش پی می برد.

با امکانات محیطی آشنا می شود و نحوه استفاده موثر از آنها را می آموزد

چگونگی برقراری ارتباط درست و همزیستی مسالمت آمیز با دیگران را یاد می گیرد.

راهنمایی ، کودک را یاری می دهد تا دریابد که کیست؟ چگونه رفتار کند؟

مطالعه بیشتر