دانلود فایل pdf راهنمای معلم دانش آموز با نیازهای ویژه ریاضی اول ابتدایی

دانلود فایل pdf راهنمای معلم دانش آموز با نیازهای ویژه ریاضی اول ابتدایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf راهنمای معلم دانش آموز با نیازهای ویژه ریاضی اول ابتدایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf راهنمای معلم دانش آموز با نیازهای ویژه: ریاضی اول ابتدایی با فرمت پی دی اف در ۱۷۸ صفحه می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست pdf راهنمای معلم دانش آموز با نیازهای ویژه: ریاضی اول ابتدایی:

بخش ۱: آشپزخانه ۱۱
بخش ۲: خارج شدن از خانه ۲۵
بخش ۳: رفتن به مدرسه ۳۳
بخش ۴: رفتن به مهمانی ۴۱
بخش ۵: پیک نیک ۴۷
بخش ۶: بازی با دوستان ۵۵
بخش ۷: تولد دو قلوها ۶۳
بخش ۸: نماز ۷۱
بخش ۹: کلاس درس ۷۹
بخش ۱۰ : حیاط مدرسه ۸۵
بخش ۱۱ : رفتن به بوستان ۸۹
بخش ۱۲ : تعطیل شدن مدرسه ۹۵
بخش ۱۳ : رفتن به رستوران ۹۹

بخش ۱۴ : همسایگان ۱۰۵
بخش ۱۵ : مسجد ۱۱۱
بخش ۱۶ : حیاط مدرسه ۱۱۷
بخش ۱۷ : خانه پدربزرگ و مادربزرگ ۱۲۳
بخش ۱۸ : خرید از بقالی ۱۳۱
بخش ۱۹ : صف نانوایی ۱۳۹
بخش ۲۰ : عزاداری عاشورا ۱۴۳
بخش ۲۱ : کتابخانه ۱۵۱
بخش ۲۲ : کاشیکاریهای مساجد ۱۵۵
بخش ۲۳ : شب هنگام خواب ۱۶۱
بخش ۲۴ : فرش ۱۶۵
بخش ۲۵ : آینه ۱۷۳

راهنمای معلم دانش آموز با نیازهای ویژه

یکی از مهم ترین مسائل در اجرای آموزش تلفیقی- فراگیر تربیت و به کارگیری معلمانی است که بتوانند در ارتباط با کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه نقش مؤثری ایفا کنند. این نقش گستردگی زیادی دارد و نه فقط شامل تدریس در کلاس عادی است بلکه معلمان آموزش تلفیقی- فراگیر باید، هم درباره وضعیت روانی، شناختی و اجتماعی کودکان عادی و هم درباره وضعیت کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه دانش لازم را داشته باشند.
معلمان تلفیقی- فراگیر باید هم تخصص آموزش کودکان عادی و هم با پیچیدگی های آموزش و پرورش کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه آشنایی لازم را داشته باشند. این گروه از معلمان باید آموزش های عملی را نیز دیده باشند و دانش آن ها روز به روز از طریق آموزش معلمان ارتقا یابد و مهارت های عملی آن ها به طور مداوم اصلاح شود..

مطالعه بیشتر