دانلود پاورپوینت و جزوه طراحی آموزشی رشته آموزش ابتدایی

دانلود پاورپوینت و جزوه طراحی آموزشی رشته آموزش ابتدایی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت و جزوه طراحی آموزشی رشته آموزش ابتدایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت و جزوه طراحی آموزشی رشته آموزش ابتدایی با فرمت ppt در ۹۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

آموزش عبارت است از:

– فعالیتهایی که با هدف تسهیل یادگیری فراگیران از سوی آموزشگر طرح‌ ریزی می‌شود و بین آموزشگر و یک و یا چند یادگیرنده به صورت کنش متقابل جریان می‌یابد (آموزش رو در رو).

– آموزش در معنای کلی عبارت است از هر گونه فعالیتی که هدف آن تسهیل یادگیری فراگیران است.

– ابزاری است که در خدمت پرورش و حرفه‌ آموزی قرار دارد و به معنای فراهم‌ سازی فرصت‌های یادگیری برای افراد (دانش‌آموز و دانشجو ) است.

– یادگیری فرایند درونی است که توسط فرد انجام می‌شود (معطوف به یادگیرنده) ولی آموزش جنبه بیرونی دارد و توسط آموزشگر صورت می‌پذیرد.

– یادگیری هدف و آموزش وسیله تحقق آن است.

۱ـ آموزش بدون رسمیت یا آزاد (Informal)

یک فرآیند مستمر و طولانی مدت است که طی آن هر فردی از تجربیات روزانه خود و از طریق تماس با محیط منزل‌، کار و مانند آن دانش، مهارت، نگرش و بینش کسب کرده و آن را به آموزش‌های قبلی خود اضافه می‌کند (استفاده از منابع یادگیری مختلف در سطح جامعه همانند رسانههای جمعی )

۲ـ آموزش رسمی

یک نظام آموزشی رسمی دارای ساختار سلسله مراتبی با درجات علمی مشخص و بسیار نهادینه از مدارس ابتدائی تا دانشگاه.

۳ـ آموزش غیررسمی

فعالیت‌های آموزشی نظاممند و سازماندهی شده که در خارج از چارچوب نظام آموزشی رسمی به منظور ارائه انواع خاصی از آموزش‌ها (با ماهیت حرفه‌ آموزی، مهارت‌ آموزی و غیره) به زیر گروههای خاصی از جامعه ارائه می‌گردد. آموزشهای ترویجی، آموزش‌های ضمن خدمت، آموزش بزرگسالان و غیره.

مطالعه بیشتر