دانلود پاورپوینت درس روانشناسی عمومی ۲

دانلود پاورپوینت درس روانشناسی عمومی ۲
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس روانشناسی عمومی ۲

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین پاورپوینت درس روانشناسی عمومی ۲ می باشد که با فرمت ppt در ۱۰۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین پاورپوینت درس روانشناسی عمومی ۲:

ماهیت روانشناسی

۱- گستره روانشناسی

۲- خاستگاه های تاریخی روانشناسی

۳- رویکرد های معاصر در روانشناسی

۴- شیوه پژوهش در روانشناسی

۱- فرضیه سازی

۲- آزمایش

۳- همبستگی

۴- مشاهده

رشد روانی

سرشت و تربیت

مراحل رشد

توانایی های نوزاد

رشد شناختی در کودکی

نقد نظریه پیاژه

سایر دیدگاه ها

رشد قضاوت اخلاقی

نظریه رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ

نقد نظریه لارنس کلبرگ

شخصیت و رشد اجتماعی

انواع خلق و خو

رفتار اجتماعی اولیه

دلبستگی Attachment

دلبستگی و رشد بعدی

هویت جنسیتی Gender identity

نقش آموزی جنسی Sex – typing

رشد نوجوان

محتوای اسلاید ۷

۲- خاستگاه های تاریخی روانشناسی

آغاز روانشناسی علمی(۱۸۷۹)

تاسیس نخستین آزمایـــشگاه روانشناسی(ویلهلم وونت):

وونت بر این باور بود که ذهن و رفتار را نیز مانند سیاره ها و مواد شیمیایی یا اندامهای بدن آدمی می توان روش های علمی تجزیه و تحلیل کرد.

وونت بیشتر بر حواس ادمی بالاخص حس بینایی توجه داشت.(تامل شخص ناشی از تابش نور رنگین)

داده های وونت بیشتر از روش درونگری استفاده کرد و البته در کنار  آن آزمایش  را برای تکمیل کار استفاده می کرد.

محتوای اسلاید ۲۸

رشد روانی

مراحل رشد

در تبیین زنجیره ی رشد برخی روانشناسان مراحل رشد را شامل گامهای مجزا و و از نظر کیفی متمایز از از هم می دانند.

به نظرآنها در هر مرحله:

.A رفتار حول موضوعی بارز و یا مجموعه خصوصیات به هم پیوسته ای سازمان یافته اند.

.B رفتارهای هر مرحله با رفتارهای مراحل قبل و بعد تفاوت کیفی دارند.

.C این مراحل و ترتیب و توالی آنها در مورد همه کودکان یکسان است.

عوامل محیطی ممکن است رشد را کند یا تند کند ولی توالی مراحل ثابت است.

برخی دیگر از روانشناسان کیفیت مرحله ای رشد را قبول ندارند.

مطالعه بیشتر