دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان پیام نور

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان پیام نور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان پیام نور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت فصل دوم کتاب روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان دکتر علی مصطفایی و حسن امین پور انتشارات پیام نور می باشد که با فرمت ppt در ۱۳ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

اطلاعاتی درباره کتاب روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان پیام نور

این کتاب به توصیف اصول اساسی رفتار پرداخت و به شما آموزش می دهد که چطور رویدادهای محیطی بر رفتار انسان اثر می گذارند. دیگر هدفی که این کتاب دنبال می‌کند، آموزش شیوه های مختلف تغییر رفتار می باشد تا شما راهبردهایی را برای کمک به آن روش ها بیاموزید و به تغییر و اصلاح رفتار بپردازید.

تغییر رفتار آن بخش از روانشناسی است که به تحلیل و تغییر رفتار انسان می پردازد. به کمک این بخش از روان شناسی می توان نارسایی های رفتار را کاهش داد و آن را به حالت نرمال و طبیعی برگرداند. تغییر رفتار بیشتر بر پژوهش های بنیادی روان شناسی کنشگر که با حیوانات و انسان ها انجام گرفته و نیز بر پژوهش های کیفی کاربردی انجام شده در موقعیت های عملی استوار است. والدین، مربیان، تغییردهندگان رفتار و سایر کسانی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند از روش های تغییر رفتار استفاده می کنند تا رفتارهای مختلف آنان را زیر نظر و هدایت خود درآوردند.

پاورپوینت فصل دوم: ثبت روش ها و سنجش رفتار کتاب روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان پیام نور

فهرست:

۱-سنجش رفتار و مشاهده رفتار

۲-مشخص کردن رفتار هدف یا رفتار آماج و نرخ فراوانی

۳-مشاهده ی رفتاری و انتخاب یک روش رفتار

۴-ثبت مداوم و روش های ثبت فرآورده و ثبت فاصله ای

۵-طرح های تحقیق رفتاری و طرح بازگشتی

مطالعه بیشتر