دانلود پاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری ۱ استراتژی توسعه شهری کامیاران

دانلود پاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری ۱ استراتژی توسعه شهری کامیاران
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری ۱ استراتژی توسعه شهری کامیاران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری ۱ : استراتژی توسعه شهری کامیاران می باشد که با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بیان مساله :

امروز شهرها با توجه به رشد جمعیت با مشکالت زیادی همچون فقر شهری،حاشیه نشینی، آلودگی های محیط شهری، بیکاری و … رو به رو هستند، در این میان کشورهای توسعه نیافته از شرایط خاصی برخوردار بوده و دامنه مشکالت یاد شده در آنها بسیار گسترده تر است. از طرفی دیگر طرح های شهری نیز به دلایل گوناگون ساختاری قادر به حل این مشکالت نمی باشند، و با توجه به مشکلات الینحل وجود متخصصین شهری به سمت طرح های راهبردی سوق پیدا کرده اند. در این میان راهبرد توسعه شهری با بهره گیری از مدل های برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک دامنه وسیعی از مسائل مدیریتی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی شهرها را در بر می گیرد در این طرح ها با محوریت مدیریت شهری و مشارکت ذی نفعان بخش های عمومی و خصوصی و دولتی ابتدا چشم انداز شهر مشخص شده و سپس استراتژیک های مورد نظر جهت دستیابی به چشم انداز بلند مدت تدوین می گردد.(اشرفی و دیگران،۱۳۸۹)

ضرورت و اهمیت CDS

تغییر و تحول در محیط شهری امری اجتنابناپذیر است. عوامل و نیروهای متعددی شامل نیروهای اجتماعی، اقتصادی، فناوری و زیست محیطی در شدت این تغییر و تحولات تأثیرگذارند. برنامهریزی شهری به منظور رویارویی با این تحولات نیازمند برخورداری از انعطاف پذیری بالا و بهره گیری از مشارکت ساکنین به عنوان اصلی ترین بازیگران محیط شهری هست، مدیریت شهری نیز می باید از دیدگاه صرف بوروکراتیک و نخبه گرا به سوی دیدگاهی دموکراتیک و منعطف حرکت نماید.(جعفری،۱۳۹۴)

فهرست پاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری ۱ : استراتژی توسعه شهری کامیاران:

بیان مساله

ضرورت و اهمیت CDS

مبانی نظری

سبک فرآیند برنامه‌ریزی راهبردی

نظارت بر فرآیند راهبردهای توسعه شهری (CDS)

اهداف

پیشینه cds

تجربه CDS  شهر اورادئا –رومانی

تجربه CDS  شهر باماکو–مالی

تجربه CDS  شهر بندر انزلی

شناخت محدوده مطالعه (کامیاران)

پیشینه تاریخی کامیاران

منابع

مطالعه بیشتر