دانلود جزوه سازمان و اداره امور مدارس با فرمت pdf

دانلود جزوه سازمان و اداره امور مدارس با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه سازمان و اداره امور مدارس با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه سازمان و اداره امور مدارس می باشد که با فرمت pdf در ۳۰ صفحه بصورت تایپ شده با قابلیت سرچ تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مرحله آمادگی

با توسعه مدارس ابتدایی در کشور کم کم توجه بیشتر به آماده ساختن کودکان ۵ ساله برای ورود به دبستان مدنظر برنامه ریزان و مسئولان آموزش و پرورش قرار گرفته و واحدهای مستقل یا تاسیس و توسعه یافته است. » آمادگی « ضمیمه دبستان ها تحت عنوان دراین واحدها، کودکان ۵ ساله به مدت یک سال طبق برنامه خاصی برای ورود به دوره بعد آماده می شوند. در اسناد و مدارک مربوط به این دوره، اهداف دوره آمادگی بدین شرح آمده است:

۱- کمک به رشد جسمی، ذهنی، عاطفی، شخصیتی و اجتماعی کودکان

۲- پرورش توانایی ها و استعدادهای کودکان

۳- تقویت قوای جسمی کودکان، به منظور آماده شدن آنان برای تحصیلات دوره ابتدایی

۴- آماده کردن کودکان جهت فراگیری بیشتر و آسان تر مفاهیم آموزشی

۵- فراهم کردن زمینه لازم برای آموزش بهتر در مناطق محروم و مناطقی که دارای گویش محلی هستند.

۶- کمک به خانواده های کم درآمد، در استفاده از یک محیط سالم تربیتی برای پرورش کودکان آنها.

تعیین سیاست های آموزشی و پرورشی دوره کودکستان و آمادگی با شورای عالی آموزش و پرورش بوده و مسوولیت برنامه ریزی و پیش بینی ضوابط و مقررات این دوره برعهده دفتر آموزش ابتدایی و راهنمایی تحصیلی کشور

دوره دبستان آموزش ابتدایی

آیا تاکنون درباره دنیای کودکان ۱۱- ۶ ساله و استعدادهای بکر و بالقوه آنان اندیشیده اید؟

آیا در حالات و گفتار و رفتار بچه های دبستانی تعمق کرده اید و با ویژگی ها و تفاوت ها و نیازهای متعدد و متنوع جسمانی و روانی آنان آشنایی کامل دارید؟

مطالعه بیشتر