دانلود پاورپوینت درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع قراردادها

دانلود پاورپوینت درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع قراردادها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع قراردادها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ارائه درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع: قراردادها می باشد که با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 مقدمه

انعقاد قرارداد درست و حساب شده٬ مهم ترین موضوع در مسائل بین کارگر و کارفرمایان در  بخش دولتی و خصوصی است. وقتی شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی٬ با بخش های دولتی قراردادی در امور خدماتی و صنعتی منعقد می کنید٬ معمولا با فرمت های ثابتی مواجه می شوید که همه موضوعات عقد قرارداد در آن لحاظ شده و به تایید واحد حقوقی مرکز دولتی رسیده است. اما همواره٬ چنین موضوعی در بخش خصوصی٬ وجود ندارد. برای این که طبق قانون کار٬ قراردادی صحیح و اصولی با رعایت همه الزامات٬ منعقد کنید .

توجه داشته باشید که هیچ چارچوب استاندارد و از پیش تعیین شده ای برای عقد قرارداد ٬ وجود ندارد و هیچ قراردادی نیست که بتواند٬ هر نوع کسب و کاری را در هر مکان و زمان٬ پاسخ دهد. شرایط کاری و وضعیتی که بین کارگر/پیمانکار و کارفرما جریان دارد٬ نقش تعیین کننده ای در سبک و سیاق قرارداد نویسی خواهد داشت که نیاز به تجربه و صبوری و کار کارشناسی دارد.

قرارداد چیست ؟

قرارداد ٬ یک توافق کتبی یا شفاهی بر اساس قانون کار است. بر  اساس ماده هفتم از فصل دوم قانون کار ایران٬ قرارداد را می توان یک توافق نامه بین کارگر و کارفرما دانست که که کارگر در برابر وجه مشخصی٬ کار مشخص در زمان مشخص و به شیوه مشخص را انجام می دهد و بر اساس آن٬ حق السعی دریافت می کند. اگر مدت زمان کار٬ بیش از ۱ ماه باشد٬ باید قرارداد ٬ مکتوب شود (طبق تبصره ۳ ماده ۷ قانون کار). اگر قرارداد ٬ غیر مستمر باشد٬ قرارداد موقتی نامیده می شود و اگر مستمر باشد٬ دائمی خواهد بود.

مطالعه بیشتر