دانلود پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مشاور

دانلود پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مشاور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مشاور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ارائه ی درس : مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع: مشاور می باشد که با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مشاور

 تعریف مهندس مشاور:

مهندسان مشاور یا مجموعه ای از مهندسان رشته های مختلف دیگر فرادی هستند که با تکیه برعلم و دانش و تجربه خودشان در شاخه مهندسی به مشاوره به افراد می پردازد.به اصطلاح مهندس مشاور می گویند.
مهندسان مشاور نوعی اهرم علمی و فنی هستند که می توانند با تجهیز خود به علم روز و ایجاد هسته های تخصصی و ارتباط نزدیک با سازندگی داخلی در زمینه های مختلف احداث و بهروری در ارائه خدمات موفق برای طراح و سرمایه گذار نقش اساسی ایفا کرد.

انواع خدمات مشاور را میتوان اینگونه شرح داد.

خدمات مشاوره ای:

این خدمات شامل مشاوره به صورت مستمر و یا مشاوره برای پروژه های خاص یا مسائل خاص می باشد خدمات ممکن است مربوط به مدیریت تولید بازرسی و یا کنترل کیفیت باشد .

خدمات مطالعات مقدماتی سرمایه گذاری:

مطالعات مقدماتی سرمایه گذاری به برسی های گفته می شود که معمولا بقدم بر انجام کارهای اجرایی پروژه های صورت میگیرد.

الف) تثبیت سیاست های سرمایه گذاری و سیاست کاری و مطالعاتی امکان سنجی که شامل برسی مسائل اقتصادی برسی منابع اصل تامین مالی

ب) تعیین امکانات اجرای پروژه های خاص که شامل طراحی پروژه انتخاب سایت و دسته بندی کارهای اجرای پروژه های خاص و تجزیه و تحلیل های مقدماتی

ج) تعیین تغییر در سایت های بهره برداری و تاسیسات لازم برای اجرای موفغیت امیز یا عملکرد سرمایه گذاری پروژه ها که شامل مطالعات مربوط به ماشین الات سیاست های انظباطی  سیستم های حسابداری و مدیریت و منابع نیرو می باشد.

مطالعه بیشتر