دانلود پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری چین و ژاپن

دانلود پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری چین و ژاپن
نوع فایل
ppt
حجم فایل
13mb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری چین و ژاپن

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری چین و ژاپن می باشد که با فرمت ppt در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

معماری چین

سرزمین چین در دورترین قسمت شرقی آسیا قرار گرفته و از هندوستان به وسیله کوهستان های بلند جدا گردیده است.

معماری چین

به طور کلی معماری شامل معابد، (کنفوسیوسی، لائوتسه، بودایی) پاگودا، دیوار بزرگ چین، خانه و دیرها، آرامگاه ها و معابد صخره ای (غاری) است.

خانه چینی

اولین سکونتگاه های چینی گودال هایی هستند که به صورت دایره وار ساخته شده اند و روی آن را با شاخ و برگ درختان پوشانده اند سپس با پیشرفت در فن خانه سازی، خانه ها از گودال به خانه هایی در روی زمین و از جنس خشت و گل تغییر یافت. در روبروی در ورودی آنها دیواری به عنوان دیوار ارواح قرارداشت که بر اساس افسانه چینی، از ورود مستقیم ارواح جلوگیری می کرد.

خانه چینی

معماری چین در چهارچوب این فرمول محدود، توجهش را بر نمای ساختمان متمرکز می کند، در نخستین سالهای حاکمیت سلسله هان، ترکیب هایی از زاویه نگاه دارنده قرنیزها، رگه های سرجرز و ستون ها برای نگهداری وزن سنگین بام های کاشی دار طراحی شدند. کارایی ساختمان غالبا تابع تزئینات آن بود. در معابد یا منازل چینی بام بسیار اهمیت دارد. جنس آن از آجر وکاشی است و اگر بر سریرهای سلطنتی سایه افکند زرد وگرنه سبز، ارغوانی، سرخ یا آبی است.

معابد چینی

سرزمین پهناور و باستانی چین با داشتن آیین های مختلف، دارای معابد درخور توجهی است. معابدی از بوداییان، کنفوسیوس و لائودیسه و به جای مانده است که هر یک از انواع پرستشگاه های ادیان مورد اشاره حائز ویژگی خاص هستند.

مطالعه بیشتر