دانلود تحقیق پاورپوینت درس اصول توانبخشی با عنوان توانبخشی اجتماعی

دانلود تحقیق پاورپوینت درس اصول توانبخشی با عنوان توانبخشی اجتماعی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق پاورپوینت درس اصول توانبخشی با عنوان توانبخشی اجتماعی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس اصول توانبخشی با عنوان توانبخشی اجتماعی می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۳

توانبخشی اجتماعی

توانبخشی اجتماعی :توانبخشی اجتماعی و روانی شرایط انطباق و پذیرش معلولیت را برای فرد آسیب دیده فراهم می کند. انطباق با شرایط معلولیت، فرایندی است که زمان مورد نیاز آن در افراد مختلف متفاوت است.

در واقع توانبخشی اجتماعی فرایندی از خدمات مستمر و هماهنگ توانبخشی در زمینه اجتماعی و روانی به فرد کم توان و خانواده وی می باشد تا ضمن کاهش هر نوع فشار اقتصادی، اجتماعی و روحی بتواند در جریان کلی توانبخشی واقع گردیده، آمادگی کافی برای ایفای نقش اجتماعی را در مرحله ورود به کار در جامعه کسب نماید.

محتوای اسلاید ۱۴

توانبخشی روانی اجتماعی چیست؟

افراد مبتلا به بیماری های روانی و سایر اختلالات روانپزشکی اغلب در جنبه های مختلف زندگی خود از جمله کار، وظایف اجتماعی و تحصیلات نیاز به کمک دارند. روشی که می تواند به افراد در مدیریت علائم و بهبود عملکرد کمک کند، توانبخشی روانی – اجتماعی (PSR )است.

توانبخشی روانی – اجتماعی یک رویکرد درمانی است که هدف آن کمک به بهبود زندگی افراد معلول می باشد. هدف از توانبخشی روانی – اجتماعی انتقال مهارتهای عاطفی، شناختی و اجتماعی است که به افراد مبتلا به بیماریهای روانی کمک می کند تا در جوامع خود به طور مستقل زندگی و کار کنند.

مطالعه بیشتر