پاورپوینت با عنوان میگرن و سردرد در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت با عنوان میگرن و سردرد در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت با عنوان میگرن و سردرد در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل  تحقیق پاورپوینت درس اصول توانبخشی با عنوان میگرن و سردرد می باشد که با فرمت ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عناوین بحث

آنچه باید دانست!!

میگرن چیست؟

علل و اثرات بیماری

مشخصات بیماری و علایم کلاسیک

ظهور بحران

تحول

پایان بحران

انواع مختلف میگرن

معالجه میگرن

انواع سردردها

مراعات شخص مبتلا

محتوای اسلاید ۵

انواع میگرن مبتنی بر هاله

میگرن با هاله

به عنوان هشدار برای بسیاری از بیماران عمل می‌کند و نشانه میگرن است. هاله با اختلالات حسی مختلفی مشخص می‌شود که شامل موارد زیر است:

افکار گیج کننده

لکه‌های دیداری درخشان

خطوط زیگزاگ

لکه‌های کور یا حتی از دست دادن موقتی بینایی

دانلود پاورپوینت با عنوان میگرن و سردرد در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش

محتوای اسلاید ۱۷

معالجه میگرن

  1. مسکنهای درد: در حال حاضر استعمال بعضی از این داروها به کلی ممنوع میباشد زیرا اگر این داروها در حمله شدید بیمار را کمی ارام می کند، این خطر هست که بعدا در بدن انسان تاثیر و یا عکس العمل های خطرناکی به وجود آورد.
  2.   جلوگیری از استقرار بحران: برای این منظور،دارو تجویز می شود. اگر این داروها را به محض ظهور علایم اولیه میگرن به کار ببریم،قدرت آن را دارند که نقاط حساس داخل رگها را محصور کنند.

محتوای اسلاید ۱۹

از کجا متوجه شوم حمله میگرن است؟

حملات میگرنی به طور معمول باعث یک درد ضربان‌دار در یک طرف سر می‌شود، اگرچه این درد می‌تواند دو طرف سر و گاهی صورت را تحت تأثیر قرار دهد. درد این بیماری معمولاً طی ساعت‌ها ایجاد می‌شود، با فعالیت بدنی معمول بیشتر می‌شود و اغلب با حالت تهوع، حساسیت به نور و صدا همراه است.

مطالعه بیشتر