دانلود پاورپوینت توانبخشی بیماران مزمن روانی در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت توانبخشی بیماران مزمن روانی در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
86kb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت توانبخشی بیماران مزمن روانی در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس اصول توان بخشی با عنوان : توانبخشی بیماران مزمن روانی می باشد که با فرمت ppt ر ۱۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۲

بیماری روانی مزمن چیست؟

تعریف بیماری روانی میگوید این اختلال، یک اصطلاح پزشکی است و علائمی که افراد دارند را توصیف می کند.

از جمله اینکه آنها متفاوت از دیگران، چیزهایی در اطراف خود یبینند و یا باور دارند و تجربه می کنند

بعضی از مردم این تصور را که بیماری روانی، یک بیماری روحی است را باور ندارند. متاسفانه بیشتر عموم دید مناسبی نسبت به اختلال های روانی ندارند و از عباراتی مانند دیوونه های زنجیری یا بیمار روانی برای تحقیر دیگران استفاده می کنند!

اما اختلال های روانی هم مانند دیگر مشکلات جسمی، ممکن است برای همه پیش بیاید و راه درمان آن برای همه محیا است.

پیشرفت آهسته و یا سریع بیماری روانی، به مورد مبتلا بستگی دارد و همانند اسکیزوفرنیا است. اگرچه نشانه ها به آرامی شروع می شوند و منجر به بیماری روانی خفیف تری می شوند، ممکن است بعضی از افراد در صورت عدم مصرف دارو، سریعا به جنون دچار شوند.

محتوای اسلاید ۱۲

هدف از توانبخشی در بیماران مزمن روانی

هدف توان بخشی بازگرداندن تمامی کارکردهای جسمانی، روانی و اجتماعی آسیب دیده ناشی از بیماری هاست و منظور از توانبخشی شناختی یا نوروسایکولوژیک مجموعه ای از روش ها یا راهبردهای مداخله ای است که به منظور توانمندسازی درمان-جویان یا بیماران روانپزشکی و خانواده های آنها صورت می گیرد. در این مقاله پس از معرفی دقیق توانبخشی شناختی، تاریخچه و انواع نظریه های موجود در این حیطه ارائه شده و سپس به مرور مطالعاتی پرداخته شده است که اخیراً از روش های توانبخشی شناختی در نمونه های مختلف بیماران و انواع اختلالات استفاده کرده اند و موثر بودن این روش های مداخله ای را گزارش نموده اند.

مطالعه بیشتر